Wasco Startet 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2008 (redigert) Kan hende det allerede finnes en slik trå her på forumet. Utfordrer dere til å legge ut bilder av spessiele, merkelige, uvanlige båter. Begynner med denne festlige farkosten som har sitt tilholdsted i Skudeneshavn på Karmøy. Farkosten ligger for tiden ute til salgs på FINN Husbåt/safariebåt Redigert 24.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 (redigert) Jøss, ligger for salg enda Må vel være ett par år siden jeg så den første gangen Joda, vi har en slik tråd årets merkeligste båt Redigert 24.Juli.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Men siden siste inlegg i forrige tråd var i 2005....tar vi utfordringen igjen...for alle oss nykommere Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 24.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2008 Sikkert i orden det, en stor kilde til merkelige båter er Blocket, Sveriges svar på Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.November.2010 Link til dette innlegget Svart 15.November.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.