M/Y Ellen Marie Startet 4.April.2004 Del på Facebook Startet 4.April.2004 Det er under to måneder til Baatplassentreffet. Kunne vært greit å få en ide om hvor mange som planlegger å delta. For de som evt. ikke har fått det med seg: Fredag 4/6-04 samles de som vil til VERDENS FØRSTE OFFISIELLE BAATPLASSEN-TREFF på Valle i Telemark. Valle er en fin gjestehavn med betongbrygger, Meny mat-butikk, restaurant, bar samt marina og diverse "nips-shops" for de med interesse for denslags. Ligge er gratis men strøm/vann er tilgjengelig mot avgift. For de ukjente er Valle loklaisert i Eksefjorden mellom Kragerø og Langesund, omtrent rett innenfor Jomfruland. Posisjon 58°55,8N / 009°33,8E. Lørdag 5/6 er det skjærgårds-konsert med Elton John i Langesund. Konserten er utsolgt med 14000 billetter, noe som skulle borge for et yrende liv i lille Langesund. Samtidig er det, etter hva jeg vet, Shanty-festival samme helg, så her er det 17.mai og julaften på en gang. Konserten går nesten helt nede i vannkanten, så muligens går det å få med seg noe av den fra båten? Det har vært luftet å seile i konvoi fra Valle til Langesund Lørdag formiddag slik at de som evt. ikke er kjent kan "guides" innom etpar perler litt utenom alfarvei. Detaljene tar vi på treffet Tilslutt: Hverken jeg eller andre er "arrangør" av treffet og heller ikke ansvarlige for noe som helst. Det er bare å møte opp med godt humør, godt vær og med ønsket proviant, så blir det nok svært bra. se forøvrig tråden: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...4289546;start=0 Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Jonny Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 For meg blir det nok dessverre for langt vekke. Og jeg er nok ikke helt restituert etter en operasjon som jeg skal ta snart heller da Men jeg ønsker Dere hjertelig til lykke med treffet. Det blir garantert helt supert Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Skal seile regatta (Stråholmen rundt) samme dagen så jeg blir nok å se på vannet senere med min egen båt. Det er iallefall planen så langt. Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Kommer nok en tur,skal bli gøy å prate litt" off topic "med noen av nicka her inne og da ..Har du/dere bestilt fint vær da?? jan Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Kommer mest sannsynlig ikke. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Hei Skulle gjerne ha vært der, men det blir for lang tur på en weekend fra Asker. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Blir for langt for meg også, men lykke til. Høres veldig kjekt ut. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
KOB Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Båtløs i den perioden, dessverre Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Poseidon Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Jeg beklager å måtte melde avbud, men med 220 nm hver vei blir det litt langt å gå for en helg. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
-Luna- Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Samme her.....for langt. Håper vi får i gang et treff på vestlandet i løpet av sommeren! Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
JRK Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Hei, Ønsker alle andre som får muligheten lykke til, men det blir nok for langt unna for meg også Sitér dette innlegget Link to post
jat Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 For langt. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 For langt for meg også, men lykke til skal Dere ha'. Det bliver helt sikkert en "kongehelg". Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Batdilla Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 For langt også for min del Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Ille og si det, men syns det blir litt vel langt for en helg for min del og. Men det er jo ikke umulig at jeg dukker opp. Da uten båt i tilfelle Ellers må dere som deltar knipse bilder og legge ut på baatplassen.no da Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Sorry, for langt å gå fra Son med 7 - 8 knop for en helg. Og med det livet det blir i nærheten, er det ikke noe for meg. Og med en hund på 47kg ombord, nytter det ikke å ligge som nummer 7 utenpå andre. Men treffer heldigvis stadig medlemmer både i hjemmehavnen og der vi ferdes. Ps. Hvorfor ikke valget: "Nei" i pollen? Må jeg stemme "kanskje" (som ikke er sant) for å se hva folket stemmer? Lars H. (som nå har fått av "burkaen" og har vasket ferdig fra dollbordet og ned, ny innsats imorgen) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 5.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2004 Ps. Hvorfor ikke valget: "Nei" i pollen? Må jeg stemme "kanskje" (som ikke er sant) for å se hva folket stemmer? Lars H. (som nå har fått av "burkaen" og har vasket ferdig fra dollbordet og ned, ny innsats imorgen) hmmm. der har du et poeng. Hadde egentlig bare tenkt å ha ett alternativ; JA, ettersom det tross alt ikke er så interessant med alle som stemmer "NEI". Dette godtok ikke systemet. La derfor inn en mulighet for de som ikke helt hadde bestemt seg. Tenkte rett og slett ikke på at resultatet ikke da blei synlig for dem som ikke la inn stemme, uten å "stemme feil" Legger inn alternativet "NEI" sporenstreks og håper det løser problemet for alle fremtidige stemmegivere. (Første gang jeg lager en poll, så litt "nybegynnerknoting" får vi godta.) M/Y Ellen Marie PS Valle er på fastlandet, og er derfor tilgjengelig med bil, sånn til opplysning Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
jada Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Vil nok tippe at det nødvendigvis må bli mange nei-stemmer. Det er vel naturlig at de fleste av oss bor litt for langt unna det som er begivenhetens sentrum denne gang. Slik vil det jo være uansett hvor en måtte bestemme å treffes. Men lykke til med treffet, og oppfør dere ordentlig Dere opptrer på vegne av alle oss som har vimpel :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Banna da. Skal ikke ikke på hytta ( Utenfor Kragerø) før uka før skolene slutter. Kunne ha sjøsatt Polar`n og kommet men er ikke sikker på at resten av familien syntes det ville ha vært like kult,, Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 5.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2004 Vil nok tippe at det nødvendigvis må bli mange nei-stemmer. Det er vel naturlig at de fleste av oss bor litt for langt unna det som er begivenhetens sentrum denne gang. Slik vil det jo være uansett hvor en måtte bestemme å treffes. Ja, som nevnt er jo ikke nei-stemmene interessante i det hele tatt, men alternativet er lagt inn slik at de som ikke skal delta kan se resultatet av pollen. Ideen var å prøve å danne seg et bilde hvor mange som kommer. Foreløpig ser det jo svært bra ut. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Marwin Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Alt for langt unna, dessverre Idéen er god den, og burde kanskje ha vært kopiert andre steder langs kysten Lykke til med treffet. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Frank v. Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Planen er og møte opp,men med reservasjon om hvordan det blir med jobbing. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Blir nok for langt for meg også, uannsett ligger båten på land denne sesongen ,Men dette med treff er jo en glimrende ide, flere steder er jo tingen Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 6.April.2004 Del på Facebook Svart 6.April.2004 Er for tiden (dessverre) bare innehaver av en 17 foter med dekk/vindskjerm og en liten Zodiac, så det blir vel ikke så aktuelt for meg heller. Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 I’ll be there! Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.