Bergen dørk Startet 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2008 (redigert) Må jo bare si at det er underholdende og lese om Trygve Hegnar sin sommerlige forskningsvirksomhet; neppe grundig og neppe med riktig metodikk, men underholdende: Båten er den siste mannsbastion Noen kan selvsagt la seg provosere - i disse tider da alt skal være så politisk korrekt - jeg synes mannen er en fin og frisk fyr; og av og til gir det grunn det til en liten sommerlatter her på bryggen. Redigert 26.Juli.2008 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
2nd Trikker'n Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 OK, karar. Her har vi en oppgave. Spre kompetansen innen familien. La de andre ta del i den gleden det er å kjøre båt. Hopp i land med trossa sjæl også. Og jenter - det fordrer litt initiativ av dere også. Det skal ikke være en selvfølge at gubben skal stå til rors, og legge til kai og uthavn. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Hegnar er en vis mann. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
logget av Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 (redigert) Hegnar er en vis mann. Det er vel bare å konstatere at Hegnar har rett i sine observasjoner. Det virker som om artikkelen er skrevet med et snev av hyllest i mannens favør, noe som kan diskuteres. Tradisjonelt har klesvask og vasking generelt i hjemmet blitt sett på som et nødvendig onde i form av ulønnet arbeid. Mange menn har sluppet lett unna. Spørs om ikke kvinnene egentlig har en god seier på dette området og ler litt i det skjulte av oss menn som er så lettlurte. Det gjelder selvfølgelig ikke alle og man får selv stå ansvarlig for å produsere sin egen unnskyldning på hvorfor det i grunnen er slik. 1-0 til damene kanskje? Redigert 26.Juli.2008 av Ole Petter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Oi..oi..oi...nå er det ikke lenge før Hegnar får hele likestilingsombudet og kvinnegruppet OTTAR på nakken. Hva de faktiske forhold tilsier har ingen ting å si for disse, her er det lovverket som teller - og nåde den som våger å heve at kartet ikke stemmer med terenget. Lenin ble en gang gjort oppmerksom på at han ikke hadde holdt seg helt til virkeligheten og de faktiske forhold i en av sine gløden taler under den Russiske revolusjonen. - I så fall har virkeligheten en problem, svarte Lenin.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
logget av Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Oi..oi..oi...nå er det ikke lenge før Hegnar får hele likestilingsombudet og kvinnegruppet OTTAR på nakken. Hegnar har vel bevist før at han har penger nok til å komme med slike uttalelser. Fin type som sier det rett frem. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Jeg fikk MMS bilde som bevis fra kjærringa til en kompis da hun hadde tatt deres 18' bowrider ut for første gang uten et eneste mannfolk ombord. Hun var litt stolt... Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Akult Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Kvinner og båt er da en utmerket kombinasjon...? >>> Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Og du tør gå hjem i kveld Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Kvinner og båt er da en utmerket kombinasjon...? >>> Ja de er jo gode å ha når det skal lages pizza Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
submiss Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Og du tør gå hjem i kveld Han er i Nordsjøen, så han kommer ikke hjem i kveld, nei! Men når sant skal sies, så er jeg like ofte bak rattet som i byssa Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Wasco Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 (redigert) Men hva ned han da...er han like mye i byssa som bak roret? Redigert 26.Juli.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
submiss Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 (redigert) Nja... nei, han er nok ikke det Jeg trives godt der nede, og liker veldig godt å diske opp med nybakt, f.x. gjærbakst som boller, eller pizza laget fra bunnen. Men han er veldig flink på andre områder, og er en kløpper med støvsugeren Redigert 26.Juli.2008 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Skipper Worse Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Kvinner og båt er da en utmerket kombinasjon...? >>> JAVISST!!! De kan jo til og med hjelpe til med ankring!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
hifo Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mariell Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Vakkert! Men av sikkerhets hensyn, distrahering av baatforer etc. Saa tror jeg hun kun kan hjelpe til med ankring. Hvis det er ankeret akterut som skal brukes. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Skipper Worse Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Hun her har nok status som "ATON". "Aid To Navigation". Hun skulle ha fått hyre om bord hos meg når som helst. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
avsluttet Svart 26.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2008 Skal aldri mer rakke ned på de putene på framdekket. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 blir det ikke varmt for henne i sola , med alle de klærne på? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
logget av Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 JAVISST!!! De kan jo til og med hjelpe til med ankring!! Her ser det unektelig ut som om dama ser etter om det blir grunnere farvann gjennom en av de gjennomsiktige dekkslukene. Kanskje etter instruks fra styrmannen som mener det her er ganske langgrunt. En god utsikt kan ikke nytes for lenge. Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 (redigert) Ikke alltid lett å være kvinnelig båtfører med mannlig mannskap heller Når han er matros, finner han på mye for å forstyrre føreren, og underholdningsverdien er til tider "stor" Redigert 27.Juli.2008 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Bergen dørk Svart 27.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Tror like gjerne denne tråden kan avsluttes, som etter mitt syn er blitt helt usmakelig. Det var selvsagt ikke min intensjon å dra igang en slik tåpelig debatt. Bare så det er sagt. Synes Hegnar sine synspunkt var litt morsomme, men hadde vel kanskje regnet med litt mindre mannsjåvinistiske synspunkter. Og bildene er jo helt tåpelige. Så folkens - nyheten er lagt inn og jeg må vel bare beklage at det tok denne veien, selv om det ikke er mitt ansvar. Skal vi gi rett og slett avslutte tråden nå? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
logget av Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Tror like gjerne denne tråden kan avsluttes, Både enig og uenig. Men nå som Submiss har fått kjønnsbalansen litt mer rettferdig er det ikke så galt mener jeg. Så er det jo også første gangen båtplassen viser hvordan fendere blir produsert. Har alltid lurt på det. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 :lol: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
2nd Trikker'n Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Enig med Ole Petter. Forhåpentligvis er høyden oppunder dekk stor nok her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.