FreddyB Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 (redigert) Dei fleste som kjøper Ephiphone - eller for den del Squire - bygger dei vel om med bedre pick-ups/humbs enn det dei er levert med.. Litt "artig" med Epiphone er jo at dei har klistermerker med "Equipped with GIBSON strings".. Gibson dog i meget store bokstavar, resten med heller små.. Redigert 27.Juli.2008 av FreddyB (see edit history) Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Sleipner93 Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Har kasettspiller ombord som for tiden ikke virker (må nok skaffe meg en cd spiller). Her hører jeg mye rart fra 80 tallet. Fikk en pose med kasetter av en og der er det mye rart. Mye Disco/Rock/Swing. Ellers har jeg en kasett med Hellbillies som er favoritten!! :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Vi satser på P1 så lenge mottaket er bra. Deretter har jeg min MP3-spiller med en solid samling av norsk og svensk musikk, samt opptak av Alle tiders blinkskudd, flere år tilbake. TVen er ikke med ombord, foreløpig. Vi får se om høsten og vinteren bringer oss på andre tanker. Jeg som har vært elektronikkfreak i alle år har ombord i vår 31 år gamle GB havnet i en helt annen lei. Jeg savner ingen nymotens intrumentering. Radar og papirkart duger bra. En plotter står ombord og er påslått i ukjent farvann. Men musikken tar vi fra NRK P1 og svensk P4. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Wasco Svart 27.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Dei fleste som kjøper Ephiphone - eller for den del Squire - bygger dei vel om med bedre pick-ups/humbs enn det dei er levert med.. Litt "artig" med Epiphone er jo at dei har klistermerker med "Equipped with GIBSON strings".. Gibson dog i meget store bokstavar, resten med heller små.. Selvsagt....folka bak Epiphone vet jo hva som selger Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SveinHa Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Hører veldig lite på musikk ombord men P4 står gjerne på en time eller to i løpet av dagen. Ellers passer jeg på å ha med litt Queen og Odd Børretzen på CD... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Enzo Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Bytter ut hele tiden hva som ligger i båten men denne ferien har det vært Cafe Del Mar , Lee Ritenour , Dave Grusin og Weather Report Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 27.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2008 Nei det er nok "bare" en Epiphone, hovedøksa ligger trygt hjemme: Gibson Lucille Hmm... For min del kunne det lett blitt kjedelig om jeg dro min 40 år gamle Fender Precision Bass med på havet og ba kona om å "slenge ut fendern". Hun er dessverre ikke helt stø i terminologien ombord Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Superkul Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 (redigert) hade vært kult å hatt med slagverket og hatt jørn lande + pegans mind i cd men det hører til hjemmelivet ..... på sjøen syntes jeg stillheten og tilhørende lyder er det beste syntes egentlig det er i overkant med internett og tv men kjekt og ha til nyheter og vær Redigert 28.Juli.2008 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Wasco Svart 28.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Hmm...For min del kunne det lett blitt kjedelig om jeg dro min 40 år gamle Fender Precision Bass med på havet og ba kona om å "slenge ut fendern". Hun er dessverre ikke helt stø i terminologien ombord Da kan en snakke om at sjølivet har sin pris Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
oddgeir Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 For min del kunne det lett blitt kjedelig om jeg dro min 40 år gamle Fender Precision Bass med på havet og ba kona om å "slenge ut fendern". Dette har jeg tatt konsekvensen av og gått til anskaffelse av dedikert båtgitar. På kravspecen stod det: Må flyte, må tåle saltvann, må la seg stemme, må tåle en støyt. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
FreddyB Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Spent på kva gitar du enda opp med, oddgeir. Eg har ein festgitar, fordi eg var lei av å på lag bli edru når folk - i fylla - ville låne Gibsongitaren min, og der var kravet at gitaren måtte tåle kast på opp mot 8 meter. Det har festgitaren tålt, gitt.. Dog ikkje utan å få merker, men hey, den skal jo leve eit tøft liv i rock'n roll-bransjen. Sjå berre på Keith Richards - han ser ut som han har blitt kasta 8 meter MANGE gangar, men fungerar likevel. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
oddgeir Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 (redigert) Jeg har diverse Fender og Takamine gitarer liggende. Det er helt utenkelig å ta noen av disse med i båten. Dermed endte jeg opp med en akk. git av ubestemmelig herkomst. Kostet meg 1.700 kroner og funker som bare det. Riktignok har jeg ikke prøvekastet den, men den tåler i alle fall fall fra rekka og ned på brygga. Redigert 28.Juli.2008 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Minien Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Her går det i Vazelina Bilopphøggers. Teksten til "Bedre hell all medisin" sier nok: Men har du noen gang lufte på eksos frå en båtmotor i ferskvatten? Slik en 2 og en halv hesters outboard i Mjøsa utved domkirkeodden Kjinne vinddrag frå åker og eng og flatebygder rundt omkring. Blæs bort stresset og uro i skrotten min, bedre hæll æll medisin Ellers går det mye i Hellbillies eller bare stillheten fra sjøen blandet med brum fra V8'ern. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Rod Stewart "I am sailing" selv i jeepen Sitér dette innlegget Link to post
nilsht Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Neil Young Pixies White Stripes Dire Straits Bob Marley og en hel haug med andre Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Denne må jo være obligatorisk.... Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 jeg tar med meg stradivariusen til 4 mill- Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Wasco Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) Hvis det er en ekte Stradivarius er 4 mill et rent røverkjøp.... Er den til salgs Redigert 5.August.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
hifo Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 vi blir nok enige. men vil helst bytte i et triangel. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Wasco Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 En triangel til 4 mill....jo det skal nok la seg gjøre Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
beauty of aqua Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 En triangel til 4 mill....jo det skal nok la seg gjøre nei nå er du morsom Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
hifo Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) trenger ikke være ufin for å bli lagt merke til beauty. Redigert 5.August.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Wasco Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 uffda... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
FredrikW Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Bob Marley eller annen reggae når jeg dorger. Ellers stillhet. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Etter å tatt i bruk Spotify (spotify.com) så er det mye fin musikk å høre på.. Nesten alt ligger på serveren deres.. :-) Så om jeg ligger et sted med trådløst nett, blir det nok spotify som blir DJ'en for meg i år. :-) Fant forresten 3 busserulls der, hehe.. DET er lenge siden jeg har hørt på. F.eks Stol på Kapteinen, Skip O'hoi.. :) Også har du jo Lois Jacoby med Til pilsens Venner. Johnny Cash er jo også en gjenganger.. Med spotify og Last.FM så kan man se hva slags musikk man spiller, og etterhvert kommer last.fm med forslag til lignende musikk som du kanskje liker.. Artig :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.