Per T Kålin Startet 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2008 I intervju med redningsskøytemannskap i Arendal fortelles det at trafikken går pent og pyntelig på dagtid, men ved mørkrets frembrudd kan de ofte observere mørklagte båter i god fart. Å få SKIKK på all ferdsel til sjøs er nok en lang og drøy prosess. Per Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Verre enn det, dette er noe man aldri vil bli 100% kvitt! Så mye politi finnes ikke her til lands, selv om vi sender dem alle til sjøs! Men bedre kan det jo bli, det er jo klart... Mulig jeg bor på "feil" sted, men jeg synes de aller fleste oppfører seg greit på sjøen jeg.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
KenBjork Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Gjelder sikkert meg også index, tror jeg har tilgode å se en tulling. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Superkul Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 du må prøve å kjøre ut fra hjemmhavna hehe her nede i frækksta er det ganske mye mørklagte hurtigående båter natta lang i går kveld kjørte det 3 speedbåter med fri eksos og ingen lanterner men de regnet med at folk hørte dem så da var det greit har t.o.m observert ferge med så dårlig lanterne føring at man skulle tro det sto telys i dem Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Scand Classic Svart 28.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2008 Ser byfjorden i Arendal fra der jeg bor, ja, det er mange tullinger ute etter at det er blitt mørk spesielt i helgene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.