Fuglesteg Startet 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2008 Hei. Har kjøpt meg båt med ein tingbrand 220 motor. denne motoren er bassert på ein 350 chevy motor. men vet ikkje vilken årsmodell tingbrand har brukt.. skal prøve å kjøpe ny starter, men de viser seg å ikkje være så lett, når jeg ikkje vet vilken modell de er på motoren.. Nåken som kan hjelpe meg med dette?? Takker for alle svar Mvh Eivind Fuglesteg Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 Det er et i hovedsak 3 skiller på årsmodellene. Noen bilder av motoren hadde hjulpet. Om boltene sitter i midten på topplokkene (og ikke med klammer rundt topplokket), så er den trolig over 87 modell. Ta også et bilde av innsugsmanifoilden og boltene denne er festet med. Det forteller om det eventuellt er en vortec. Ellers er det hel/delt pakning rundt veiva også av interesse. Bilder og det er sikkert mange her som kan antyde modellen. Evt. et serienummer kan kanskje også hjelpe litt selvom det ikke burde være nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2008 Ta ut starteren så ser du på boltinga. Jeg mener det er det lille svinghjulet. Da står boltene rett over verandre. 153 tenner(samme som Volvo) Ring Norsk bilkompani han har på lager22646460 Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.