Krimart Startet 3.August.2008 Link til dette innlegget Startet 3.August.2008 Tilbake fra ferien men fyllt opp med gode minner. Bildet under viser en av buktene vi besøkte. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 WOW...dere har i hvert fall hatt en flott ferie... Hvor er dette bildet tatt? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
olpi Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Må være i nærheten av Fredrisktad dette Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 *snif-sniff* Lukter middelhavet? Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Schierna Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Hva med Hellas? Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 3.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Middelhavet, nærmere bestemt Hellas, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 OLPI skrev: Må være i nærheten av Fredrisktad dette Ja, ja...du bomma ikke så veldig....Fredrikstad - Hellas....hva er forskjellen? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
10ta9c Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 Dette bildet minner mye om slumområdene vi finner i utkanten av større byer i u-land. Men det er et feriebilde fra i går kveld. (Selv om jeg strengt tatt ikke er på ferie) Jeg befinner meg i alle fall i Norge... ...og vil påstå at arkitekten var mindre heldig med dette prosjektet. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Poseidon Svart 3.August.2008 Link til dette innlegget Svart 3.August.2008 wabra skrev: ....Fredrikstad - Hellas....hva er forskjellen? Så sant, så sant: "Same shit" som det heter på utaskjærsk dialekt Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.