roaldbj Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Følger opp Sjøtummel. På seilasen til Kiel sist sommer hadde jeg anskaffet 6 nye kulefendere med fendertrekk og gode opphengstau. Ved avgang fra Son var det endel sjø, og jeg konsentrerte meg om navigasjonen, og glemte alle fendrene som hang ute. Etter en halvtime i ganske grumset sjøgang kom jeg på fendrene. Da var tre av dem borte. Håper at noen fant dem og fikk glede av dem. Jeg har nok blitt enda mer påpasselig med å ta inn fendrene, men det hender stadig vekk at jeg glemmer en eller to av dem. Derfor er fendere forbruksvarer ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) Folk som legger seg uforholdsmessig mye opp i hvordan andre behandler flagg, fendere og fortøyningsliner faller alt for sjelden i vannet, dessverre. Ja, de hadde trengt å blitt dukka litt.... Redigert 5.August.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SF Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) Jøsses..!!!!! Hvem som soser rundt slik som dette i en Windy 7800 da..?!?!?!?! Ikke si at det er deg Hydrox Redigert 5.August.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Jawik Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Jøsses..!!!!! Hvem som soser rundt slik som dette i en Windy 7800 da..?!?!?!?! Babord lanterner for ikke å forvirre møtende trafikk. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gullfisk Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Burde jo hvertfall hatt rød på ene siden da. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Ikke si at det er deg Hydrox Kan med hånden på hjertet si at det der er meg Det regnet så inn i hampen når vi gikk i fra Lost Weekend at jeg rett og slett ikke gadd å ta inn fendrene.. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) Ikke bare går du med ballene ute Hydrox, du er mann nok til å innrømme det også! Redigert 5.August.2008 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
SF Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 (redigert) Ser ut som de fikk kjørt seg litt på Lost Weekend - de er jo f**n meg helt grønne! Redigert 5.August.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Frøken Fryd Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Når vi først har det litt morro på Hydrox bekostning Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 skal innrømme Hydrox at balla dine er litt for grønne for meg ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.