HD2000 Startet 8.August.2008 Link til dette innlegget Startet 8.August.2008 (redigert) Jeg er eier av en Sunseeker 31 Offshore 84 mod. Denne kom både med og uten targabøyle. Min er uten, skulle gjerne hatt en (fortrinnsvis orginal, det må se skikkelig ut ikke hjemmegjort amatør). Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan skaffe meg en slik. Eventuelt om noen har erfaring med ettermontering av en slik. Alle tips mottas med takk. Redigert 8.August.2008 av HD2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 8.August.2008 Link til dette innlegget Svart 8.August.2008 Er det en slik du har ? Sitér dette innlegget Link to post
HD2000 Svart 9.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 (redigert) ja det er en slik men, uten targabøylen som du ser på dette bildet. Denne er vel bolt on , så det er en slik targabøyle jeg er på utkikk etter Redigert 9.August.2008 av HD2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 da må du vel bytte kalesje samtidig? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
HD2000 Svart 9.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 (redigert) Ja ny kalesje er med i beregningen, hvis jeg får tak i en targa bøyle. Hva er det dummeste du har hørt?? HIFO? Redigert 9.August.2008 av HD2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Jeg tviler på att du klarer og finne en Targa som bare ligger og samler støv men kommer du på andre tanke så bør det være mulig og bygge en god kopi i Divinycell Velkommen til Baatplassen HD2000 Sitér dette innlegget Link to post
HD2000 Svart 9.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 En god kopi går greit. Diviycell?? hva er det? . Ved å bygge en selv må jeg ha ett mal/ tegning eller noe slikt. Som sagt tidligere, må det se noenlunde bra ut, hvis ikke så får båten bare være som den er. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Divinycell er nesten som isopor , veldig lett og jobbe med. Her har du noen Divinycell prosjekter. Prosjekt 1 Prosjekt 2 Posjekt 3 Hvis du bruker litt tid på og samle inn bilder fra nette så bør dette være gjenomførbart Sitér dette innlegget Link to post
HD2000 Svart 9.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Jeg får forske litt rundt dette. Vanvittig bra resultat du fikk på badeplatformen din. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Hva er det dummeste du har hørt?? HIFO? sier ikke det her. for da har dere også hørt det. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
hifo Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 jeg ville faktisk tegnet en bakovervendt bøyle på ett bilde ,for å se hvvordan det tar seg ut. jeg synes ofte det blir penere. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
power Svart 9.August.2008 Link til dette innlegget Svart 9.August.2008 Hvis det er noen som er flinke i Paint så ligger jo bilde her . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.