Suzuki Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Ok, jeg prøver å ringe Hellanor / Hellamarine. Men de er jo importør, kanskje de ikke vil selge direkte til meg. Men de klarer sikkert å henvise til nærmeste distributør.... Heia T.I.L. .... Hellanor passerer jeg hver dag på vei til / fra jobb. Vil de ikke sende, send meg en IM, så ser vi hva vi får til.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sebaldus Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Har akkurat kjøpt meg ekstralys til bilen hos Hellanor så de selger direkte. Har riktignok vært rykter om at de skal slutte med det men enn så lenge går det bra. Helt annen service der enn hos de totalt kunnskapsløse folkene hos bilrekvisitabutikkene jeg har vært innom. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Hellanor passerer jeg hver dag på vei til / fra jobb. Vil de ikke sende, send meg en IM, så ser vi hva vi får til.. Suzuki Supert.....! Takker for tipset, men hvis Guru'n har rett er det sikkert ikke noe problem... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Til Suzuki ! Husker du navnet på firman vi såg på Öppet Varv som sålde LED-lanterner ? og er det någon som sett en jämförande tabell hur langt o starkt desse LEDs lyser jämfört med vanliga lanterner, jag er lite mer upptagen av att synas på natten enn att spare några Ah Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
John_Kr Svart 19.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Til Suzuki ! Husker du navnet på firman vi såg på Öppet Varv som sålde LED-lanterner ? og er det någon som sett en jämförande tabell hur langt o starkt desse LEDs lyser jämfört med vanliga lanterner, jag er lite mer upptagen av att synas på natten enn att spare några Ah Hei Dette blir ingen vitenskapelik undersøkelse, men med blotte øye så kan jeg se at disse nye LED NAV lysene lyser sterkere en de originale lysene på båten. Hvis jeg ikke husker feil så skal de lyse en hvis lystyrke med en avstand på 1nm. Så de nye lysene er sterk nok..... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Suzuki Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Til Suzuki ! Husker du navnet på firman vi såg på Öppet Varv som sålde LED-lanterner ? Nei. Men brosjyra er trygt plassert brevid bädden. Så om jeg ikke sovner først, skal jeg sjekke etterpå.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Nei. Men brosjyra er trygt plassert brevid bädden. Så om jeg ikke sovner først, skal jeg sjekke etterpå.. Suzuki det blir bra! jag har för meg att han sa att dom var godkända, uppfyllde kraven i sjövägsreglerna! Til John_Kr! Ja dom kansje til og med er bedre enn gamle konventionelle lanterner, det er bara det att jag er litt konservativ! vill veta att dom er minst like bra! vattentäta osv...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
John_Kr Svart 19.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 det blir bra! jag har för meg att han sa att dom var godkända, uppfyllde kraven i sjövägsreglerna! Til John_Kr! Ja dom kansje til og med er bedre enn gamle konventionelle lanterner, det er bara det att jag er litt konservativ! vill veta att dom er minst like bra! vattentäta osv...... Hei Litt konservativ skal man være. Men standard lysene er ikke vanntette, men det er LED lysene. Sitter med det her på pulten og kan se at det er helt forseglet og er 100% vanntette. Så vann og fuktighet vil ikke påvirke disse lysene. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.