Jump to content

Husk å lens båten

Mariell

Recommended Posts

Er ikke så greit å ha åpen båt liggende i Risør, når man er travelt opptatt i Oslo.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=524606

Har man åpen båt så bør den lenses nå og da. Muslingen er vel ikke selvlensende heller.

Forøvrig ikke stol blindt på at selvlensingen fungerer. Er ikke mye løv eller annet til før selvlensingen blokkeres.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Han ('krompen' m/frue) forsøker jo å være 'folkelig', dermed passer denne hendelsen fiint inn! :seeya:

Syns det er ufint å kommentere medlemmenes båter :nono:

Dere skal se at det var et hendelig uhell og at vi snart får vite hva som skjedde.

Kan jo være noe så hendelig at f.eks. Tufse-Johansen tok feil av bunnpluggen og en sjampiskork. :smiley:

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Jepp, at en en båt som ikke er selvlensendeog som blir etterlatt uten tilsyn, synker etter en periode med kraftig regn er helt klart et uhell! :rolleyes: Jeg er på den annen side ikke helt sikker på om forsikringsselskapene vil se på det på samme måte for der tas det vel forbehold om tilsyn så vidt jeg vet?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Skulle gjerne hatt flotørstyrt lensepumpe slik at jeg slipper gå ned hver dag for å se til båten... Men er redd jeg kan finne båten full av vann og tom for strøm... Hvor mye trekker ei slik pumpe? På utpumping av- si- 10 liter?

- MartinL

Nei ei slik pumpe trekker ikke mye strøm...etter hva jeg har hørt.

Men selvsagt er det ekstra trygt med en lader som står på

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...