Mariell Startet 15.August.2008 Link til dette innlegget Startet 15.August.2008 (redigert) Er ikke så greit å ha åpen båt liggende i Risør, når man er travelt opptatt i Oslo. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=524606 Har man åpen båt så bør den lenses nå og da. Muslingen er vel ikke selvlensende heller. Forøvrig ikke stol blindt på at selvlensingen fungerer. Er ikke mye løv eller annet til før selvlensingen blokkeres. Redigert 15.August.2008 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Worry II Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Ja, det der kunne skjedd den beste, etter de regnmengdene !.., synd det var krompen sin. Han kommer til å få mye pepper for det stakar ! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Med det regnværet vi har hatt på vestlandet de siste dagene har det vært nødvendig å lense hver dag... Men kronprisnen har vel andre ting å holde på med.....synd deg Haakon... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
beauty of aqua Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 har det regnet så mye da . sikker på at det det ikke er båten din som lekker. det er jo gode mulighter for at bunnen gjerne er råtten.ville tatt den på land for en sjekk. ser jo rimmelig hauggammel ut hele båten. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
MaLang Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Lenser hver dag:) Lurer på om det kommer en musling med vannskadd Johnson på finn.no snart?) - MartinL Redigert 15.August.2008 av Langemannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Vell...jeg har en liten lekasje også da...som jeg ikke har tatt meg bryet med å tette enda Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Har fått en del vann i båten jeg og, kalesjen lekker litt her og der Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Har ikke kalesj i det hele tatt... Hva er det for noe moderne sprøyt... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
MaLang Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Må jo lense en gang i blant selv om båten står på land Sitér dette innlegget Link to post
herw Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 tror pinadø det er noe som heter lensepumpe og men aldri klart å finne ut åssen dem funker Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Joda, jeg har lensepumpe. Men dynamoen min har sluttet å funke og med flatt batteri er det ikke mye liv i lensepumpa Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Hva skal du med det moderne sprøytet Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Nå var du slem M/S Bastard Men siden den ikke virker har jeg jo mitt på det tørre...he..he..jeg mener på det våte opps...der fikk jeg tre striper .... 400 innlegg Redigert 15.August.2008 av wabra (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Gielas Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Ja, det der kunne skjedd den beste, etter de regnmengdene !.., synd det var krompen sin. Han kommer til å få mye pepper for det stakar ! Han ('krompen' m/frue) forsøker jo å være 'folkelig', dermed passer denne hendelsen fiint inn! Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
M/S Bastard Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Nå var du slem M/S Bastard Men siden den ikke virker har jeg jo mitt på det tørre...he..he..jeg mener på det våte opps...der fikk jeg tre striper .... 400 innlegg Du får fikse på dynamoen, så du får strøm igjen. Lensepumpe kan være kjekt og ha Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Skulle gjerne hatt flotørstyrt lensepumpe slik at jeg slipper gå ned hver dag for å se til båten... Men er redd jeg kan finne båten full av vann og tom for strøm... Hvor mye trekker ei slik pumpe? På utpumping av- si- 10 liter? - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Han ('krompen' m/frue) forsøker jo å være 'folkelig', dermed passer denne hendelsen fiint inn! Syns det er ufint å kommentere medlemmenes båter :nono: Dere skal se at det var et hendelig uhell og at vi snart får vite hva som skjedde. Kan jo være noe så hendelig at f.eks. Tufse-Johansen tok feil av bunnpluggen og en sjampiskork. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
oslofjord Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) ...og i fjor var det Stoltenbergs båt som sank....men samfunseliten har vel råd til ny motor. Redigert 15.August.2008 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Syns det er ufint å kommentere medlemmenes båter :nono: Så Hans Kongelige Høyhet er medlem altså? Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
MaLang Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Så Hans Kongelige Høyhet er medlem altså? Hvorfor ikke?) Eksklusiv klubb dette:) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Jepp, at en en båt som ikke er selvlensendeog som blir etterlatt uten tilsyn, synker etter en periode med kraftig regn er helt klart et uhell! Jeg er på den annen side ikke helt sikker på om forsikringsselskapene vil se på det på samme måte for der tas det vel forbehold om tilsyn så vidt jeg vet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Gielas Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Hvorfor ikke?) Eksklusiv klubb dette:) Mulig jeg har misforstått, men med 'medlem' mente jeg altså at han ville være medlem av 'Båtplassen'...men klar for å misforstå èn gang til, jeg. [misforstå = -1] 2 x [-1] = + 1... Redigert 15.August.2008 av Gielas (see edit history) Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Brutus Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Hvorfor ikke?) Eksklusiv klubb dette:) Kanskje vi får BP-splittflagg?? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Skulle gjerne hatt flotørstyrt lensepumpe slik at jeg slipper gå ned hver dag for å se til båten... Men er redd jeg kan finne båten full av vann og tom for strøm... Hvor mye trekker ei slik pumpe? På utpumping av- si- 10 liter? - MartinL Nei ei slik pumpe trekker ikke mye strøm...etter hva jeg har hørt. Men selvsagt er det ekstra trygt med en lader som står på Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.