Jump to content

Den offisielle tråden: Min største fisk

p-kaill

Recommended Posts

Det ble en torsk på 9 kg på Kristoffer og en på 250 gram på Marentorsk_9_kg.jpg

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Det var en skikkelig rugg du har fått på land.... :flag:

Men når jeg ser på videoen, hvor mye du sleit for å få denne kveita, da må jeg si at jeg ikke missunner han tyskeren som tok ei kveite på 120 kg...

Tror jeg holder meg til småsei og en og annen torsk og makrell jeg :fishing:

Hvis jeg har hatt noen ombord å hjelpe meg så har det nok gått mye lettere. Har også hørt snakk om at det kveitene under opp til 40-50 kg som er de sprekeste, større kveiter er det ikke så mye liv i selv om de er tyngre. Vet ikke om det stemmer, men skulle gjerne fått en 100+ kveite for å finne ut av det..

Ingen bilder dessverre, så dette kan vel tolkes som "fiskerskrøne", men sant er det. Tok en torsk på 10,2kg på stang fra en brygge i Børkjenes et stykke ut på gamleveien mot Skånevik fra Etne for noen år siden. Min definitivt største fisk så langt.

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...