Wasco Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Det var en skikkelig rugg du har fått på land.... Men når jeg ser på videoen, hvor mye du sleit for å få denne kveita, da må jeg si at jeg ikke missunner han tyskeren som tok ei kveite på 120 kg... Tror jeg holder meg til småsei og en og annen torsk og makrell jeg Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Jon-Kåre Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Det ble en torsk på 9 kg på Kristoffer og en på 250 gram på Maren Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
bluemarlin Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Det var en skikkelig rugg du har fått på land.... Men når jeg ser på videoen, hvor mye du sleit for å få denne kveita, da må jeg si at jeg ikke missunner han tyskeren som tok ei kveite på 120 kg... Tror jeg holder meg til småsei og en og annen torsk og makrell jeg Hvis jeg har hatt noen ombord å hjelpe meg så har det nok gått mye lettere. Har også hørt snakk om at det kveitene under opp til 40-50 kg som er de sprekeste, større kveiter er det ikke så mye liv i selv om de er tyngre. Vet ikke om det stemmer, men skulle gjerne fått en 100+ kveite for å finne ut av det.. Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
Dalton Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Ingen bilder dessverre, så dette kan vel tolkes som "fiskerskrøne", men sant er det. Tok en torsk på 10,2kg på stang fra en brygge i Børkjenes et stykke ut på gamleveien mot Skånevik fra Etne for noen år siden. Min definitivt største fisk så langt. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
-stig- Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 rekorden må være breiflabb på rundt 65kg... tatt med rov:) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Dagens fangst! Hvis du ikke oppdaget at det er en fisk med på bildet, må du se en gang til! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Tror mange vil ha problemer med å se fisken... Her var det så mye annet å se på Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SF Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 (redigert) Vet ikke helt hvorfor men jeg kom akkuratt på at jeg trenger et par tuber med Silikon, får stikke en tur ned på OBS Bygg før de stenger Redigert 15.August.2009 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Dreamer Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Hvem har lyst til å svømme her? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Er det en Steinbitt?!?!? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Dreamer Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 (redigert) Ja, det er en bit av en stein, og da må det være lov å kalle den en steinbit. Redigert 15.August.2009 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Hadde det vært konkurranse om å få den styggeste fisken, ville nok denne her komme høyt på listen .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.