Superkul Startet 24.August.2008 Link til dette innlegget Startet 24.August.2008 Noen som vet om steder jeg kan forhøre meg om en vinterplass på land til båten vår?? har pleid å ta båtene våre hjem i hagen men nå er det blitt for stort og tungt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Salt Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Har du hørt med dem på Skjelsbu? Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Thomas Nidelv 24 Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Torp Båtforening f.eks... tilgang til Strøm og vann og de har fine priser. Er du heldig så har de ledig plass Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 24.August.2008 Link til dette innlegget Svart 24.August.2008 Noen som vet om steder jeg kan forhøre meg om en vinterplass på land til båten vår??har pleid å ta båtene våre hjem i hagen men nå er det blitt for stort og tungt Spør i båtforeningene. De vet antakelig hvor du kan ha muligheter.......... Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Honduras Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Jo lenger opp i elva mot Sarpsborg du reiser, jo billigere har jeg inntrykk av at det blir. Og så får du kjørt motoren i ferskvann før du hiver på land også Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Superkul Svart 26.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 jeg har ferskvann rundt kjølen hele tiden hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Fru Jacobsen Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 De tar deg oppe i ælva på gamle verkstedet Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Superkul Svart 27.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 hvor i elva ??? har du noe mere spesifikt ?? flytta til herlige fredrikstad for 5 år sia og er ikke så ille kjent se Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
olpi Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 Det er jo flere steder langs Gressviksiden som du kan ta opp. Slevikkilen Båtbyggeri tar deg opp. Marin elektro kan ta deg opp. Noen har også begynt et nytt såkalt båthotell ved Trening/tennissenteret, men er usikker på om de tar så store båter. Mulig de også har båtlagring på gamle FMV området, men det vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 hvor i elva ???har du noe mere spesifikt ?? flytta til herlige fredrikstad for 5 år sia og er ikke så ille kjent se Oppe ved Greåker, husker ikke hva den mekken som lå der heter men de har begynt med vinteropplag på land der oppe de to tre siste årene, ligger båter helt opp mot 50 fot der i hvertfall, Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Zora Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Innelagring på Seut/Fredrikstad. Sjekk www.liagaard.no Maritim Avdeling Sitér dette innlegget Link to post
terjegj Svart 19.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2008 Hvor stor båt er det du har ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.