Superkul Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Noen som vet om steder jeg kan forhøre meg om en vinterplass på land til båten vår?? har pleid å ta båtene våre hjem i hagen men nå er det blitt for stort og tungt Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post
Salt Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Har du hørt med dem på Skjelsbu? Quote Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Thomas Nidelv 24 Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Torp Båtforening f.eks... tilgang til Strøm og vann og de har fine priser. Er du heldig så har de ledig plass Quote Link to post
evenR4u Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Noen som vet om steder jeg kan forhøre meg om en vinterplass på land til båten vår??har pleid å ta båtene våre hjem i hagen men nå er det blitt for stort og tungt Spør i båtforeningene. De vet antakelig hvor du kan ha muligheter.......... Quote evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Honduras Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Jo lenger opp i elva mot Sarpsborg du reiser, jo billigere har jeg inntrykk av at det blir. Og så får du kjørt motoren i ferskvann før du hiver på land også Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Superkul Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 jeg har ferskvann rundt kjølen hele tiden hehe Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post
Fru Jacobsen Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 De tar deg oppe i ælva på gamle verkstedet Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Superkul Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 hvor i elva ??? har du noe mere spesifikt ?? flytta til herlige fredrikstad for 5 år sia og er ikke så ille kjent se Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post
olpi Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Det er jo flere steder langs Gressviksiden som du kan ta opp. Slevikkilen Båtbyggeri tar deg opp. Marin elektro kan ta deg opp. Noen har også begynt et nytt såkalt båthotell ved Trening/tennissenteret, men er usikker på om de tar så store båter. Mulig de også har båtlagring på gamle FMV området, men det vet jeg ikke. Quote Link to post
Fru Jacobsen Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 hvor i elva ???har du noe mere spesifikt ?? flytta til herlige fredrikstad for 5 år sia og er ikke så ille kjent se Oppe ved Greåker, husker ikke hva den mekken som lå der heter men de har begynt med vinteropplag på land der oppe de to tre siste årene, ligger båter helt opp mot 50 fot der i hvertfall, Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Zora Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Innelagring på Seut/Fredrikstad. Sjekk www.liagaard.no Maritim Avdeling Quote Link to post
terjegj Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Hvor stor båt er det du har ? Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.