Jump to content


noen som vet om båtlagring på land/fredrikstad


Superkul

Recommended Posts

Noen som vet om steder jeg kan forhøre meg om en vinterplass på land til båten vår??

har pleid å ta båtene våre hjem i hagen men nå er det blitt for stort og tungt :cheers_wine:

 

Spør i båtforeningene. De vet antakelig hvor du kan ha muligheter..........

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post

Det er jo flere steder langs Gressviksiden som du kan ta opp. Slevikkilen Båtbyggeri tar deg opp. Marin elektro kan ta deg opp.

Noen har også begynt et nytt såkalt båthotell ved Trening/tennissenteret, men er usikker på om de tar så store båter.

 

Mulig de også har båtlagring på gamle FMV området, men det vet jeg ikke.

Link to post
hvor i elva ???

har du noe mere spesifikt ??

flytta til herlige fredrikstad for 5 år sia og er ikke så ille kjent se

Oppe ved Greåker, husker ikke hva den mekken som lå der heter men de har begynt med vinteropplag på land der oppe de to tre siste årene, ligger båter helt opp mot 50 fot der i hvertfall,


«Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe»

 

D1

Link to post
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...