Honduras Startet 25.August.2008 Del på Facebook Startet 25.August.2008 Trenger noe mer Mahogny til båten, og forrige gang kjøpte jeg hos Isene Jordan på Furuseth. Har hørt at de ble kjøpt opp, men nå finner jeg dem ikke hverken i telefonkatalogen eller på web-sidene deres (tom web-side) Noen som vet hva som har skjedd med dem, og om jeg fremdeles får kjøpt mahogny av dem, hva enn de nå heter og holder til...? Gidder ikke kjøre til Furuseth bare for å sjekke om det er noen der Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
h2o Svart 25.August.2008 Del på Facebook Svart 25.August.2008 (redigert) Mener de er kjøpt opp av Optimera, og divsjonen er integrert under Optimera plater as, tidl. L.A. Lund. Om du får handle der som privatperson vet jeg ikke, men du kan hendvende deg til Monterbutikker i nærheten. Ellers kan du prøve hos Interwood i Drammen elle Erling Hustvedt i Oslo for slikt treverk. Redigert 25.August.2008 av h2o (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.