Jump to content

Forum


Guest

Recommended Posts

Kjære Jan!  

 

Jeg er enig i at ytringsfriheten må bevares og allt det der.  Men medlem eller forum må jo også ha sin ytringsfrihet på like linje med oss andre.

 

Jeg syns det var dumt av han og "stikke innom" slik han gjorde, men egentlig var vel det en petitess, som svenskene sier, som vi burde hevet oss høyt over. Som BK sa i innlegget før ditt, la det bli med det.  Jeg synes vel det er i overkant å reagere så voldsomt at du henger ut mannen på denne måten for en sånn bagatell, som egentlig bare er gjort for å ødelegge. La han ikke lykkes med det.  

 

Det er sagt her i tråden at admin må fjerne innlegget ditt, men det synes jeg ville være feil.  Etter mitt skjønn burde det være du, og ingen annen, som bør fjerne personsopplysningene til denne mannen fra innlegget ditt.

 

Jeg tror dette ville være den beste løsningen for både forumet og deg, husk, det er ingen skam og snu.

 

Jeg håper ikke du får "hard feelings" av innlegget mitt, for det er ikke ment som et angrep på deg, men snarere et forsøk på løse opp i en dum situasjon som baatplassen har kommet opp i.  

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post
Share on other sites

For min del kan jeg bare beklage kommentaren om hvor postingen var gjort ifra.

Det ble gjort i en hektisk fase, der jeg en stund trodde at "medlem" hadde funnet og utnyttet ett sikkerthets-hull. Uten at det på noen måte er en unnskyldning.

Jeg har lært og det kommer ikke til å gjenta seg.

 

Vår policy omkring personvern står fast.

Ønsker man å være anonym så markerer man for det i sin profil. (Skjul e-mail for andre brukere)

 

"Originalt" i YaBB vises email adressene i medlems-listene (for de som ikke har valgt å skjule den).

Jeg gjorde i sin tid en modifikasjon av programvaren som eliminerer dette slik at det nå bare står "Ja" der, nettopp av hensyn til personvern.

Link to post
Share on other sites

Det var da vodsomm til "surhet" pga litt kritikk !

 

Jeg er forholdsvis nytt medlem og har benyttet tiden til og legge meg opp en mening om Båtplassen. Her er det mange bra innlegg og likeså fornuftige svar , men når det er sagt bærer Båtplassen preg av og være en klan av "GUTTEKLUBBEN GREI" som sier seg "helt ening " om ett og alt.  Bærer og preg av at det er vanskelig for nye medlemmer og få "innpass" i forumet.

 

Det faglige nivået er vell bra kan man si, selv har jeg hatt båt i 29 år men lærer noe nytt om båt og motor til stadighet.

 

Håper at både nye og gamle medlemmer kan finner roen og nyte godt av denne båtplassen,  uten at det blir snakk om noen personforføgelse om en kommer med negativ kritikk ang dette forum.

 

Se alltid lyst på livet.      :nonod:

 

Leifen

Link to post
Share on other sites


Leifen: Det var da vodsomm til "surhet" pga litt kritikk !

 

Jeg er forholdsvis nytt medlem og har benyttet tiden til og legge meg opp en mening om Båtplassen. Her er det mange bra innlegg og likeså fornuftige svar , men når det er sagt bærer Båtplassen preg av og være en klan av "GUTTEKLUBBEN GREI" som sier seg "helt ening " om ett og alt.  Bærer og preg av at det er vanskelig for nye medlemmer og få "innpass" i forumet.

 

Det faglige nivået er vell bra kan man si, selv har jeg hatt båt i 29 år men lærer noe nytt om båt og motor til stadighet.

 

Håper at både nye og gamle medlemmer kan finner roen og nyte godt av denne båtplassen,  uten at det blir snakk om noen personforføgelse om en kommer med negativ kritikk ang dette forum.

 

Se alltid lyst på livet.      :yesnod:

 

Leifen


 

 

Det er bare å hoppe idet og gi uttrykk for det du mener. Det blir respektert og så går kanskje tiden litt raskere mot sommer og båtliv.  Nå snur snart sola.

Link to post
Share on other sites

Nå er det på tide at diskusjonen rundt dette slutter. Da dette innlegget skrives er det 32 innlegg, samt at emnet er lest 1049 ganger. Mange som er inne å leser synes nok som meg et denne diskusjonen blir for dum.

 

Synes det var direkte dumt av PanPan å legge ut personopplysningene. Dette har vel også innleggene som er skrevet tidligere stort sett vært enig om. Men nå må det være nok. Saken er nok omtalt.

 

Om mulig burde hele emnet vært fjernet fra forumet. Så kan vi diskutere båtrelaterte saker heller.

 

:santa: God førjulstid til alle på forumet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...