Jump to content

Årets råeste seilbåt på finn.no

Enzo

Recommended Posts

Tja, hva skal en amatør si..(Helst ingenting vil sikkert ekspertene si)

66_1535107279.jpg

Dette kan da ikke være stuerent for en skikkelig seilbåt.... men det er sikkert meget bra siden det ikke er en serieprodusert Bayersk seilbåt.... Likte heller ikke den "pølsebua" som var montert akterut på toppen av båten.... Men utseende spiller vel ikke så stor rolle på slike båter vil jeg tro..... siden den ikke er serieprodusert i Ba...n

66_1751441592.jpg

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Tja, hva skal en amatør si..(Helst ingenting vil sikkert ekspertene si)

Dette kan da ikke være stuerent for en skikkelig seilbåt.... men det er sikkert meget bra siden det ikke er en serieprodusert Bayersk seilbåt.... Likte heller ikke den "pølsebua" som var montert akterut på toppen av båten.... Men utseende spiller vel ikke så stor rolle på slike båter vil jeg tro..... siden den ikke er serieprodusert i Ba...n

Har du det vondt på noen måte sydvesten ? er det noe som plager deg ?

Har du det vondt på noen måte sydvesten ?

Har det perfekt jeg, faktisk veldig morsomt også... storkoser meg rett og slett.... Beklager at sporet av din tråd her da... Jeg skjønner at mine kommentarer ikke passer inn i halleluja koret om denne båten...

Båten er knall tøff og er nok årets desidert råeste båt, eller dritkul som ungene sier..... det var det jeg egentlig skulle skrive..... og ikke legge merke til at årets råeste båt har baugpropell.

Dægern gitt så hårsår da...........................men er vel ikke annet å vente

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Har ikke peiling på seilbåter, men båten var ikke bra vedlikeholdt....ser rust på omtrent alle utvendige detaljer. Møkkete var den også... Nei, gi meg en Nauticat !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...