Jump to content

Seil regatta på nett.


Capella

Recommended Posts

Careka. Hvist du tar en titt sørover så ser du hvitt skumm om baugen min. Du er for langt nor nå...

 

Feil igjen, du kommer kun til å se hekken min denne gangen, :eek:

og legg merke til at Brainaid følger med på mine veivalg. han prøvde å ta en annen vei, men han kom tilbake.

 

Se og lær Jawik. :smash::cool:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Det er også kjekt hvis dere kan betale det lille bidraget til SOL, og sende mail til Kalle, om at dere vil forandre navnet til NOR_xxxx(navnet dere vil bruke, da er det lettere og søke opp og hjelpe hverandre. når vi måtte trenge dette.

 

Bli medlem rett og slett, billig moro.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Morsom kar den derre Careka. Brain viste ikke hva han foretok seg i 1 kt vind - slik som i dag. NOR_Svein er den du bør følge heretter :smiley:. Han kommer fort i sammendraget. Skummelt...

 

Jeg følger, nei slikt overlater jeg til deg, "Dilterau" kaller vi slike som skal seile etter andre.

den var kansje litt hard, men du er en mann og skal tåle slikt. :lol:

 

ellers så kan du jo følge meg, så får du en fin plassering , men bak meg på lista. :seeya:

Redigert av NOR_Careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

En kan holde på med dette og samtidig ha andre sysler. Seiler selv 6 timers intervall (forsøker i hvertfall) bortsett fra de gangene når Careka trenger assistanse. Da blir dette noe heftig - særlig om natten. Han trenger så mye søvn nå som han ikke har noen ekte skute :saint:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Velkommen tjaldur. Pass deg for å bli hekta på dette galmannsverket :wink:

 

Historien til Brain var interessant lesning. Blir en lang liste med "delay" komandoer, men det svarer seg jo slik som han seiler.

 

Men der Brain og Careka er nå ville ingen av oss andre oppholde seg for lenge...

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Feil igjen Jawik,

dette er "The place to be"

 

Se godt etter så ser du Oanilse ikke lang vekke fra meg han heller, så det er flere som har skjønnt det. :smash:

Det er der du er som blir ingensmannsland.

Capella og Teddy har et flott løp.

 

Nei Jawik du har ennå mye å lære :lol::eek:

Det er ennå langt til mål, så lykke til. det kan hende du har flaks med været. :nonod::cool:

 

Flott Tjaldur, men pass deg for tips fra Jawik, :lol: :lol:

Redigert av NOR_Careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Vist du tar deg tid til å forstørre posisjonen min så ser du at jeg har tegnet et fint bilde av ditt hakeparti. Kan jo ta seg litt tid i disse stillebeltene til litt avkobling. Men jeg kommer sterkt tilbake om en stund. For øyeblikket plager ryggen meg noe gjævlig så ikke få meg til å le mere idag.

 

Når det gjelder Tjaldur så vet han nok selv hvor han skal hente tipsene fra.

 

 

Red. Pannebrasken din ble noe flat :crazy:

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Lå med hue nede i kjølsvinet i går og så smalt det bak der. Gjævlige smerter og jeg kom meg opp og opp på dekk. Ned i jolla og inn til land. La meg i naustet en stund før jeg karret meg hjem og rett til køys. Hev innpå litt Kelt så nå begynner det å gi seg, men vondt når jeg ler av deg.

 

By the way. Nå øker jeg farten mot Nice så nå får du, Brain og Nilse hive dere i selene - for her kommer torpedoen :lol:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Tjaldur, bare husk og melle deg på neste løp. så stiller du på lik linje med oss andre.

Bare nytelsen av å slå Jawik er vært bryet. :lol:

 

Trist med ryggen Jawik, så vi får ta det litt roligt.

Men hvis du følger med så ser du at Også Nor_svein har forstått det nå, og går nord.

 

Hos deg tar det hele liksom litt lengre tid., og nå som du muligens har skada sentralnervesystemet i ryggraden, så går signalene enda, langsommere. :crazy:

 

Kune ikke dy meg. :lol:

 

Ser på lista at vi har en NOR_Medvind også. velkommen.......

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Får jo bare håpe jeg rekker frem i mål innen neste løp. men ligger langt bak ennå.

 

Se på dette som trening.

start på neste løp har intet med dette å gjøre annet en sammenlagt plassering.

Her er målet kun å slå Jawik, :cheers:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...