Havdude Startet 8.September.2008 Link til dette innlegget Startet 8.September.2008 Hei, Noen som har en powertilt motor til en Tohatsu 2 taqkter 70 HK og selge? Kan bruke den til 60 HK også. Har fått en kyndig motorreperatør til å konstantere at motoren har gjort sitt. Håper på å få tak i en brukt da motoren er dyr å kjøpe ny. Evt. noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt motoren enten ny eller brukt? Ergelig. Bare 4 turer med motoren før noe ryker! Takk for tips Sitér dette innlegget Gromling 15 med 70 HK Tohatsu Link to post
KenBjork Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 (redigert) Tror du må tråle finn.no etter slike dele annonser og ringe landet rundt evt. Husker nå at en kompis kjøpte pt-motor til sin evinrude v4 i fjor ett sted.. skal spørre i morgen jeg om hvor og hvor mye. Redigert 8.September.2008 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
chagall Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Evt. noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt motoren enten ny eller brukt?Takk for tips Hei , du kan jo førsøke denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Ellers kan du forsøke å kontakte Importøren av Tohatsu. (Loxkell) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.