Jump to content

Politibåt til salgs!

Exposure

Recommended Posts

Var på Båter i Sjøen på søndag. Så at det var hengt opp til salgs- plakater på politibåten som ligger rett ved inngangen til messa. Fant annonsen på finn her:

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14683093

Må jo være en bra pris med tanke på motorene? Ser andre Targa'er med enkel installasjon til omtrent samme pris.

Mon tro om uniformeringa følger med på kjøpet? Åpner jo eventuelt for mange muligheter... ;)

Ex

Redigert av Exposure (see edit history)

D5L

Enig - her tror jeg at man får en "tøff" og kraftig båt til en brukbar penge. Men prisen kommer nok til å gå ned. Ikke noe samler-objekt. Jeg ville nok sjekket motoren grundig. Jeg husker at politibåtene noen år tilbake hadde problemer med Yanmarmotorene. Båtene ble på kort tid presset opp i høye hastigheter og motoren ble slått av ved fremkomst til objekt - noe som skadet kjølesystemet.

Båtene ble på kort tid presset opp i høye hastigheter og motoren ble slått av ved fremkomst til objekt - noe som skadet kjølesystemet.

Ikke noe særlig heldigt for tuboene heller. :nonod:

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...