Exposure Startet 8.September.2008 Del på Facebook Startet 8.September.2008 (redigert) Var på Båter i Sjøen på søndag. Så at det var hengt opp til salgs- plakater på politibåten som ligger rett ved inngangen til messa. Fant annonsen på finn her: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14683093 Må jo være en bra pris med tanke på motorene? Ser andre Targa'er med enkel installasjon til omtrent samme pris. Mon tro om uniformeringa følger med på kjøpet? Åpner jo eventuelt for mange muligheter... ;) Ex Redigert 8.September.2008 av Exposure (see edit history) Sitér dette innlegget D5L Link to post
roaldbj Svart 8.September.2008 Del på Facebook Svart 8.September.2008 Enig - her tror jeg at man får en "tøff" og kraftig båt til en brukbar penge. Men prisen kommer nok til å gå ned. Ikke noe samler-objekt. Jeg ville nok sjekket motoren grundig. Jeg husker at politibåtene noen år tilbake hadde problemer med Yanmarmotorene. Båtene ble på kort tid presset opp i høye hastigheter og motoren ble slått av ved fremkomst til objekt - noe som skadet kjølesystemet. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Båtene ble på kort tid presset opp i høye hastigheter og motoren ble slått av ved fremkomst til objekt - noe som skadet kjølesystemet. Ikke noe særlig heldigt for tuboene heller. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Wasco Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Får kjøperen lov til å beholde POLITI logoen... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
S/Y Emma Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 Garantert ikke. Uniformerte biler og båter er nok forbeholdt ordensmakten. Tenk om alle skulle kjøre rundt i "politibiler" og "politibåter". Da hadde det blitt kaos. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Seilaren Svart 9.September.2008 Del på Facebook Svart 9.September.2008 kaos. Er det det du kaller å kjøre pent..... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.