seko Startet 25.September.2008 Link til dette innlegget Startet 25.September.2008 (redigert) Hei ! som tittelen sier er jeg ny på forumet, men i og med at jeg og kona kjøpte oss tresnekke i dag ( kommedal ), så regner jeg med at det blir noen innlegg fra meg her etterhvert. Som nevnt er det en Kommedalsnekke, bygd i -67 med en sabb 2g. Så nå håper vi på noen fine høstdager :-) Redigert 25.September.2008 av seko (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Velkommen på Baatplassen Seko. Fin og tradisjonsrik båt dere har kjøpt. Blir dere i beita for et eller annet er det bare å spørre. Her får dere svar på det aller meste. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
moosewine Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Velkommen til forumet! Fin båt du har skaffet deg, er veldig glad i trebåter selv om jeg har gått over til tuppervare for en periode...Du kommer til å ha msse glede av denne trebåten, den jobber med sjøen ikke mot som plastbåtene gjør Kos deg! Sitér dette innlegget . Link to post
Tine IV Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Velkommen og grattis med ny båt , håper på mange fine dager utover jeg også . Nå er det snart tid for helgtur , men du . Husk du kan søke her på forumet oppe på siden her , det er nok diskutert det meste men kansje ikke svar på alt . Det finnes ikke dumme spørsmål sies det ,bedre å spørre en gang for mye . Lykke til med ny båt ........... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Velkommen og gratulerer med flott båt Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
p-kaill Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Gratulerer med båten og velkommen på forumet.Trebåt og SABB hører liksom sammen.... kjempefin båt, forresten. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 (redigert) Velkommen og gratulerer med nydelig båt. Som du kanskje allerede har funnet ut, er Båtplassen sterkt vanedannende, og for frustrerte fruer nok i klasse med, i andre sammenhenger; foreskrevne medica. Dessuten er den smertestillende, gir lang- og kortvarige hypnoser om fot- og hk-tilstander, samt kan være opphav for søvnløse netter og våte drømmer om nye sesonger på flatt hav. Med din nye, nydelige båt + Båtplassen får du neppe fritidsproblemer fremover Redigert 26.September.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Gratulerer med ny båt og ikke minst velkommen til BP. Her får du nok mange hyggelige stunder utover høsten og vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Hei og velkommen, trivelig båt du har skaffet deg Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 (redigert) Hei hei. Velkommen og gratulerer med pen båt. Må kjøpe deg vimpel også. Vimpel bestilling Redigert 26.September.2008 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
seko Svart 26.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Takker og bukker for den varme velkomsten Kommer nok med litt spørsmål om diverse ting og tang etterhvert. Men akkurat i kveld har jeg ikke tid...jeg og kona skal på tur..båttur Vimpel..vi får vel tenke litt på det ja Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Men akkurat i kveld har jeg ikke tid...jeg og kona skal på tur..båttur Du får vinke hvis du ser en grønn liten luring.. Med Vimpel.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hans-Petter Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 gratulerer med ny båt . Sitér dette innlegget Link to post
seko Svart 2.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 (redigert) Er det normalt..med abstinenslignende symptomer når en har vært borte fra båten kun 2-3 timer, eller bør jeg oppsøke hjelp ? Det at jeg våkner midt på natta med en følelse av at det er noe som kaller på meg,skvulp,skvulp....fins det en kur Men nok om det, vi brukte sist helg til og bli kjent med båten. tok ikke så langt avgårde, bare rota litt rundt i Gandsfjorden og Høgsfjorden for de som er kjent der. mitt og min frues førsteinntrykk og følelse...Absolutt et liv vi kan bli vant med Følelsen av ro og ...ja, hva er det egentlig slags følelse en sitter igjen med, vanskelig og beskrive, men en god følelse er det ihvertfall Men som dere forstår av begynnelsen av innlegget så er jeg er jo litt bekymret for mitt eget helbered...men har ikke tid til og skrive mer nå, må ta en tur og sjekke...ehh..fortøyningene Redigert 2.Oktober.2008 av seko (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Slaaaaaaaaaaaaaapp av, det er helt normalt. sånn skal følelsen være https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=628989 Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Walter_S Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Velkommen ombord, seko! Staselig båt har du fått deg og en like staselig og solid motor, som passer perfekt til Kommedalen, har selv vært en lykkelig Kommedalsbåt-eier for noen år siden, men da kun med en 1-sylindret Sabb G-modell på 10hk. Derimot så har jeg en 2G ståendes i kjelleren min, foreløbig i småbiter... :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Seilaren Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Har du båtplass der som bildene er tatt? Seiler ofte forbi der, så plutselig en dag så treffes vi på fjorden Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
seko Svart 2.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Har fått leie plass fram til 1.mai, men er jo på leting etter noe mer varig. Men når en må ha bortimot 20-25 års medlemskap i diverse båtforeninger for og få plass så er det ikke så lett. Men som jeg pleier og si, det fins ikke problemer, bare nye spørsmål en må finne svar på. Det ordner seg nok med en plass etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
seko Svart 2.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Har forøvrig sans for din påstand Walter, Isskrape er også båtutstyr! Kommer ikke til å legge vekk "årene" pga. litt kulde og snø..snø er vel ikke det vi er mest plaget av her i distriktet.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Snøskuffe er også båtutstyr, skal ligge ute jeg også. Må få igang Refleksen snart Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.