Jump to content

Ny på forumet..

seko

Recommended Posts

Velkommen på Baatplassen Seko. Fin og tradisjonsrik båt dere har kjøpt. Blir dere i beita for et eller annet er det bare å spørre. Her får dere svar på det aller meste.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Velkommen og grattis med ny båt , håper på mange fine dager utover jeg også . Nå er det snart tid for helgtur , men du . Husk du kan søke her på forumet oppe på siden her , det er nok diskutert det meste men kansje ikke svar på alt . Det finnes ikke dumme spørsmål sies det ,bedre å spørre en gang for mye . Lykke til med ny båt ...........

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Velkommen og gratulerer med nydelig båt.

Som du kanskje allerede har funnet ut, er Båtplassen sterkt vanedannende,

og for frustrerte fruer nok i klasse med, i andre sammenhenger; foreskrevne medica.

Dessuten er den smertestillende, gir lang- og kortvarige hypnoser om fot- og hk-tilstander,

samt kan være opphav for søvnløse netter og våte drømmer om nye sesonger på flatt hav.

Med din nye, nydelige båt + Båtplassen får du neppe fritidsproblemer fremover :wink:

Redigert av Phoebe (see edit history)

Er det normalt..med abstinenslignende symptomer når en har vært borte fra båten kun 2-3 timer, eller bør jeg oppsøke hjelp ?

Det at jeg våkner midt på natta med en følelse av at det er noe som kaller på meg,skvulp,skvulp....fins det en kur :confused:

Men nok om det, vi brukte sist helg til og bli kjent med båten. tok ikke så langt avgårde, bare rota litt rundt i Gandsfjorden og Høgsfjorden for de som er kjent der. mitt og min frues førsteinntrykk og følelse...Absolutt et liv vi kan bli vant med

:yesnod:

Følelsen av ro og ...ja, hva er det egentlig slags følelse en sitter igjen med, vanskelig og beskrive, men en god følelse er det ihvertfall :smiley:

Men som dere forstår av begynnelsen av innlegget så er jeg er jo litt bekymret for mitt eget helbered...men har ikke tid til og skrive mer nå, må ta en tur og sjekke...ehh..fortøyningene :blush:

Redigert av seko (see edit history)

Velkommen ombord, seko!

Staselig båt har du fått deg og en like staselig og solid motor, som passer perfekt til Kommedalen, har selv vært en lykkelig Kommedalsbåt-eier for noen år siden, men da kun med en 1-sylindret Sabb G-modell på 10hk. Derimot så har jeg en 2G ståendes i kjelleren min, foreløbig i småbiter...

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...