Dykker Startet 29.September.2008 Del på Facebook Startet 29.September.2008 (redigert) Var en tur innom Sandspollen på Hurumlandet ved Drøbak i ettermiddag. Helt innerst i pollen ved brygga, ligger det en tresnekke under vann. Fortøyningene så nye ut, så antagelig er det ikke lenge siden tresnekka sank. Noen som kjenner til denne? Redigert 29.September.2008 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 29.September.2008 Del på Facebook Svart 29.September.2008 (redigert) Jobb til meg jo den hadde vært noe å heva den, Er jo ikke så langt unna så. Jeg hevet en Skjær gårdsjeep i dag også på egenhånd Redigert 29.September.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Hydrox Svart 30.September.2008 Del på Facebook Svart 30.September.2008 Du får heve den Hilmar og kreve bjergelønn.. Er sikkert ferdig trutnet nå... Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 30.September.2008 Del på Facebook Svart 30.September.2008 Vinteropplag? Bare å heve opp igjen til våren Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bitteliten Svart 30.September.2008 Del på Facebook Svart 30.September.2008 har du pumpe nok Hilmar? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 30.September.2008 Del på Facebook Svart 30.September.2008 Huff...dette var et trist syn..... Må vist ta meg en tur ut og lense båten min....det har regnet mye her på vestlandet de siste dagene Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hilmar 2 Svart 30.September.2008 Del på Facebook Svart 30.September.2008 har du pumpe nok Hilmar? Noen tusen liter i minutter hvvis det er så Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.