ErlendB Startet 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2008 Heisann. Nå er det slik at jeg driver med oppussing av snekka (Sjømann 22), og river ut mer enn hva jeg egentlig bør. Men sånn er det uansett, skulle bare bytte dør på en gammal bil engang, og endte med total overhaling av alt. Ettersom en er i farta, liksom... Nuh, mine damer og herremenn, er jeg på jakt etter en skikkelig godt tips til en god bok -en båtoppussingsoverhalingsbok som dekker det meste av plast, tre, etc. Finnes dette et sted i vår vide verden? Alle tips mottas med takk -du får sikkert en lønn på skjærgården i himmelen (det må jo være skjærgård der oppe, ellers er det jo ikke akkurat himmelsk...?) Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Sleipner93 Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Alle de gode oppussingstrådene her på baatplassen.no blir jo en bok i seg selv. Jeg synes vi burde ha en egen kategori for disse.. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Et utmerket forslag som jeg støtter helt og fullt. Men kanskje vanskelig å få til da det jo vil bli en del merarbeid på de som administrerer og legger til rette. Sitér dette innlegget Link to post
ErlendB Svart 7.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Ja, Baatplassen er helt genial, mye bra her. Men PC`n min tåler så lite støv og vann og sånt, så da hadde det vært ålbings med en bok... Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Eos Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Følgende bøker av Michael Naujok er meget bra. Fitting out your boat Boat interior construction I tillegg har west System noen bøker West System Lykke til Paul Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Prøv denne: Trebåten Mye om trebåt, men veldig matnyttig Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
ErlendB Svart 7.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Se her, nå snakker vi bøker! Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.