Mir Startet 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2008 En kamerat har kjøpt denne "krysseren" som er bygd i 1967, sannsynligvis i Kristiansand eller omegn. Noen som kjenner til mulig båtbygger? Båten er 10 meter. Sitér dette innlegget Link to post
Mir Svart 7.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Her er bedre bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 fin skute Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Dette er mest sansynlig en Brekneholmen fra Lista. Etter min mening kremen av trebåter. Nydelig båt!! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Nyyyyyyyyyyyyyyyydelig båt.... Det er en slik båt jeg skal kjøpe den dagen jeg blir lotto-miljonær Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hansi Svart 8.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2008 (redigert) Ligner litt på Hansen & Arntzen design også. Mulig jeg har feil der. De bygde noen slike skøyter tilsvarende den på bildet. Flotte skøyter uansett hvem som har bygd de. Og ikke minst at de blir tatt vare på slik at beholder sin fordoms stolthet. Redigert 8.Oktober.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mir Svart 8.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2008 Her er akterenden i solnedgang. Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 8.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2008 (redigert) ....Det er en slik båt jeg skal kjøpe den dagen jeg blir lotto-miljonær.... Ja, det kan du. Men da du blir millionær, så må du.... ja du kan mykje men, Beholde båten du har, og ta vare på motoren. Du kan du kjøpe radar og flatskjerm i naustet og mykje mykje meir.... (Dette kommer vi tilbake til dagen du blir millionær) Hei, "Mir" ein virkeleg fin båt, kva "hjarte" (motor) har du i båten? Redigert 8.Oktober.2008 av Diesel248 (see edit history) Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
retbergen Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Jeg tar av hatten for den båten! Steikje fine båt. Har du bilder fra interiøret også? Hva koster noe slikt (i god stand)? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Er ikke noe trebåt mann. Men den der var PEN, VAKKER,STILREN (stryk det som ikke passer). Flott å se sånne båter i perfekt stand. Må bare kameraten din greie å holde den like fin, hvilke jeg er sikker på at han gjør. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tuta Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Hei og takk for hyggelige tilbakemeldinger. Motoren er en 3 syl. Volvo Bolinder på 41 HK. Motoren har gått ca. 1000 timer og er i perfekt stand. Marsjfart er ca. 7 kn og da er det nesten ikke støy om bord. Båten er godt utsturt med alt nødvendig, og unødvendig, utstyr. Jeg har kjøpt båten som et prosjekt. Utgangspunktet er SVÆRT godt og det skal bli en perle når den er ferdig. Planen er å lage en helt ny innredning. Arbeidet er påbegynt og jeg håper å være ferdig til våren. Deretter skal jeg en tur på Norskekysten før den skal selges. Er det noen som ønsker å komme å se båten befinner den seg på land i Porsgrunn. Jeg kan kontaktes på telefon 918 85 1 85. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.