Jump to content

Noen som kjenner denne båten?

Mir

Recommended Posts

....Det er en slik båt jeg skal kjøpe den dagen jeg blir lotto-miljonær....

Ja, det kan du. Men da du blir millionær, så må du.... ja du kan mykje men, Beholde båten du har, og ta vare på motoren. Du kan du kjøpe radar og flatskjerm i naustet og mykje mykje meir....

(Dette kommer vi tilbake til dagen du blir millionær)

Hei, "Mir" ein virkeleg fin båt, kva "hjarte" (motor) har du i båten? :smiley:

Redigert av Diesel248 (see edit history)

Norsk motorhistorie --> Still going strong :smiley:

Hei og takk for hyggelige tilbakemeldinger. Motoren er en 3 syl. Volvo Bolinder på 41 HK. Motoren har gått ca. 1000 timer og er i perfekt stand.

Marsjfart er ca. 7 kn og da er det nesten ikke støy om bord. Båten er godt utsturt med alt nødvendig, og unødvendig, utstyr. Jeg har kjøpt båten som et prosjekt. Utgangspunktet er SVÆRT godt og det skal bli en perle når den er ferdig. Planen er å lage en helt ny innredning. Arbeidet er påbegynt og jeg håper å være ferdig til våren. Deretter skal jeg en tur på Norskekysten før den skal selges. Er det noen som ønsker å komme å se båten befinner den seg på land i Porsgrunn. Jeg kan kontaktes på telefon 918 85 1 85.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...