Gullfisk Svart 26.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2020 KARILLA skrev 1 time siden: Kona fikk viljen sin i sommer og da ble det en Viknes 1080. Flott båt som passer godt til helårsbruk noe vi er tilhengere av. Skipshunden er den samme😀 Lett å la kona få viljen sin da Sitér dette innlegget Link to post
Aleksander1988 Svart 26.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2020 Min første båt som jeg betalte alt for mye for, siden jeg er født uten egenskapen til å ha is i magen MEN det har vært en lang drøm som har gått i oppfyllelse så et par tusen fra eller til betyr ikke så mye for meg. Askeladden 14 med en liten 4hk Yamaha Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 26.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2020 Noen som kjenner igjen båten Min? Sitér dette innlegget Link to post
Wr3cker Svart 26.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2020 5930'en vår Har vert en fantastisk båt å farte rundt med i både sjø og Byglandsfjorden! Sines - Byglandsfjorden. Sør for Fånefjell - Byglandsfjorden. I mellom Arendal og Grimstad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.