MartinN Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Hei, Er det noen som kan hjelpe meg å trekke en båt fra Malmøya i Oslo og ca. 300 meter til boblehavn (også på Malmøya)? Jeg har en 21 daycruiser uten motor, men det er for langt å ro pga. strømninger. Hjelp vil bli belønnet! Send meg en IM hvis du har tid og mulighet (tid avtales nærmere).. Takk! Quote Link to post
Honduras Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 (edited) Holder ikke til på din kant av fjorden, men hvis det kniper kan du vel få laget deg en midlertidig brakett av noe 2x4" surret fast på akterspeilet og henge på en 4-5 hester påhenger. Du får den neppe i plan... .. men hvis sjøen er noenlunde rolig skal du fint kunne tøffe 300 meter. Edited October 28, 2008 by Honduras (see edit history) Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Tintin Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 (edited) Hvis du endrer tittelen til "Slepehjelp for 21fot daycruiser 300m fra Malmøya" går det sikkert bra denne gangen. Hadde jeg vært i nærheten skulle vi fikset slepet på no time! Edited October 28, 2008 by tjeh (see edit history) Quote Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
bliss X Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Har endret tittel og flyttet tråden til Åpent forum Quote Link to post
johnson Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Hadde slept deg jeg hvis jeg hadde vert i farvannet på østlandet Quote Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
MartinN Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 Takker for svar og beklager emnetittelen.. Jeg får vel låne meg en liten motor og tøffe til boblehavnen.. Quote Link to post
Hilmar 2 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Kan slepe deg jeg Men det er jo langt for den korte biten siden jeg må kjøre fra drøbak.. Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
MartinN Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 Kan slepe deg jeg Men det er jo langt for den korte biten siden jeg må kjøre fra drøbak.. Takk Hilmar! Det skal du slippe, men tusen takk for at du ville hjelpe.. Quote Link to post
Recommended Posts