Enzo Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Siden det begynner å bli surt og kalt så kan det kanskje være en idè å varme seg litt på noen sommerminner. Noen som kjenner stedet ? Hvor er så dette bildet tatt ? Og hvor er vi nå ? Og her da , hvor er det ? Noen barn/ungdommer som seilte kryss for å nå fram til moderskipet før jolla synker , den var full av vann Væderøyene Marstrand i sikte Quote Link to post
alma Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Blir varm inni meg når jeg ser slike bilder. Deilig Quote Link to post
Ojda Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Det første bildet tror jeg er Brandskjær, (bare 90 %sikker). Det andre er definitivt Sotenkanalen. Fine minner fra begge plassene i sommer. Quote Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Capitaine Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Her er noen flere tråder(blant mange) om sommerbilder: Sommerbilder Sommerbilder Noen sommerbilder..... Kanskje det er mulig å slå flere av disse trådene sammen, spesielt de nyere trådene? Flotte bilder er det! Quote Link to post
HomerSimpson Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Her er et bilde fra Nordre Sandøy utenfor Hvaler i sommer. Quote Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Enzo Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 Det første er rett nordvest av Lysekil , nr 2 er Sotenkanalen , 3 er k Knipla og siste det.... er det utenfor Skærhamn ? Quote Link to post
Skipper Båtløs Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Her er et bilde fra Nordre Sandøy utenfor Hvaler i sommer. Utenfor Hvaler??? Nordre Sandøy er da Hvaler !!!! Quote Link to post
orjack Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Noen ganger kan vi ha det greit nordpå og... Svolvær Litt forbi Svolvær Kveldsro i Henningsvær Quote Link to post
Seilaren Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Årets båtsommer i bilder. Her er årets første tur sammen med Sjøspeiderne i Sandnes. Her er jeg på vei ut Økstrafjorden Meg og Sleipner i Rossøysund I Hidlesundet Meg, sleipner og Butzfleth Her har jeg for første gang ankret opp helt mutters alene.. (stress ) Sjubbelandsvågen (Vatlandsvåg) Litt fra BP konvoien På vei til BP treff Har masse mer på lager også.... Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.