Jump to content


Sommerbilde tråden


Enzo

Recommended Posts

Siden det begynner å bli surt og kalt så kan det kanskje være en idè å varme seg litt på noen sommerminner.

 

Noen som kjenner stedet ?

hvor111.jpg

Hvor er så dette bildet tatt ?

hvor_er.jpg

Og hvor er vi nå ?

hvor_erdetteda.jpg

Og her da , hvor er det ?

hvorda.jpg

Noen barn/ungdommer som seilte kryss for å nå fram til moderskipet før jolla synker , den var full av vann :smiley:

jollasynker.jpg

Væderøyene

paatur.jpg

vaederoene.jpg

Marstrand i sikte

vor2.jpg

Link to post


Årets båtsommer i bilder.

 

Her er årets første tur sammen med Sjøspeiderne i Sandnes.

rovertur_009.jpg

rovertur_012.jpg

rovertur_022.jpg

rovertur_027.jpg

rovertur_030.jpg

rovertur_039.jpg

rovertur_050.jpg

rovertur_051.jpg

 

Her er jeg på vei ut Økstrafjorden

baatsommeren08_031.jpg

baatsommeren08_034.jpg

 

Meg og Sleipner i Rossøysund

baatsommeren08_071.jpg

 

I Hidlesundet

baatsommeren08_076.jpg

 

Meg, sleipner og Butzfleth

baatsommeren08_080.jpg

 

Her har jeg for første gang ankret opp helt mutters alene.. (stress :sweat: )

baatsommeren08_083.jpg

baatsommeren08_084.jpg

 

Sjubbelandsvågen (Vatlandsvåg)

baatsommeren08_086.jpg

 

Litt fra BP konvoien

bp_konvoien_017.jpg

bp_konvoien_022.jpg

bp_konvoien_038.jpg

bp_konvoien_050.jpg

 

På vei til BP treff

bp_treff_004.jpg

bp_treff_005.jpg

 

Har masse mer på lager også.... :smash:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...