Enzo Startet 17.November.2008 Link til dette innlegget Startet 17.November.2008 Siden det begynner å bli surt og kalt så kan det kanskje være en idè å varme seg litt på noen sommerminner. Noen som kjenner stedet ? Hvor er så dette bildet tatt ? Og hvor er vi nå ? Og her da , hvor er det ? Noen barn/ungdommer som seilte kryss for å nå fram til moderskipet før jolla synker , den var full av vann Væderøyene Marstrand i sikte Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Blir varm inni meg når jeg ser slike bilder. Deilig Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Det første bildet tror jeg er Brandskjær, (bare 90 %sikker). Det andre er definitivt Sotenkanalen. Fine minner fra begge plassene i sommer. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Capitaine Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Her er noen flere tråder(blant mange) om sommerbilder: Sommerbilder Sommerbilder Noen sommerbilder..... Kanskje det er mulig å slå flere av disse trådene sammen, spesielt de nyere trådene? Flotte bilder er det! Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Her er et bilde fra Nordre Sandøy utenfor Hvaler i sommer. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Enzo Svart 18.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Det første er rett nordvest av Lysekil , nr 2 er Sotenkanalen , 3 er k Knipla og siste det.... er det utenfor Skærhamn ? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Her er et bilde fra Nordre Sandøy utenfor Hvaler i sommer. Utenfor Hvaler??? Nordre Sandøy er da Hvaler !!!! Sitér dette innlegget Link to post
orjack Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Noen ganger kan vi ha det greit nordpå og... Svolvær Litt forbi Svolvær Kveldsro i Henningsvær Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Årets båtsommer i bilder. Her er årets første tur sammen med Sjøspeiderne i Sandnes. Her er jeg på vei ut Økstrafjorden Meg og Sleipner i Rossøysund I Hidlesundet Meg, sleipner og Butzfleth Her har jeg for første gang ankret opp helt mutters alene.. (stress ) Sjubbelandsvågen (Vatlandsvåg) Litt fra BP konvoien På vei til BP treff Har masse mer på lager også.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.