S/Y Emma Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 Jeg mener å huske at jeg så en tråd her for lenge siden med historiske statistikker og grafer over antallet båter (og priser?) til salgs på finn.no. Jeg finner ikke denne tråden igjen. Jeg har lagt merke til at antallet seilbåter har gått fra 1000 til 600 de siste månedene, og lurer på når det statistisk sett skal begynne å øke på igjen. Det er interessant å få en pekepinn på hvor markedet går, da jeg skal kjøpe bruktbåt til våren. Er det noen som vet hvor jeg finner denne tråden, og om statistikken fremdeles blir oppdatert? Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
MaLang Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 For eksempel: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=27379 Post 218 gir deg ferske nøkkeltall med forklaring... - MartinL Link to post
Recommended Posts