bert Startet 26.November.2008 Del på Facebook Startet 26.November.2008 Hella, nå er ny båten hentet og en tur til Strømstad er det blitt.Vil gjærne høre andres erfaringer med denne, positive og negative. ps Sandvik 945. Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Kjenner en som fikk støpt på ny trimplan og badetrapp med dør i hekken, dette ble meget fint og båten ble like stødig som en halvplaner, toppfaten økte fra 16 til nesten 19 knopp prisen for jobben hos sandvik var eller ikke avskrekkende Jeg har aldri hatt sandvik 945 selv men det er en fin lukket båt med topp kvalitet igjennom også en sikker investering vis du har båten i flere år Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Hva maskin har du i den? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Worry II Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Hei ! Jeg har ingen erfaring med Sandvik 945, men jeg lå ved siden av en i sommer og forelsket meg helt i den skuta ! Glimrende løsninger og den har det jeg savner i min Marex 770 ! Den er mere lukket og egnet på rufsete dager ! Kvaliteten virket bunnsolid ! Håper du blir fornøyd med den ! Tipper den er enkel å bli kvitt den dagen det skal skje også ! Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 26.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2008 Hei, det er en 129 hk volvo.. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Bilder, bilder, bilder Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
frank_berger Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Her er et bilde av den i Strømstad. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Sveinhj Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Hella, nå er ny båten hentet og en tur til Strømstad er det blitt.Vil gjærne høre andres erfaringer med denne, positive og negative. ps Sandvik 945. Gratulerer! Jeg har selv en Sandvik 945 med en 180hk Iveco og er svært fornøyd med båten. Marsjer på 12 knop/max 15. Båten er perfekt som tur/fiskebåt. Etter en sommer på Helgelandskysten, der vi har tilbrakt store deler av sommeren i båten, fungerer den meget bra. Sandvik oser av kvaliet i plastarbeidet, solid i rustfritt og gjennomtenkte løsninger selv om det innredningsmessige kan variere da det er mange halvfabrikata i markedet. Jeg er godt fornøyd med sjøegenskapene, fungerer meget bra i motsjø. Med sjø på skrå bakfra blir det en del ratting og rulling. Skulle jeg ønsket meg noen endringer så vil det være som følger: - mer fart (bor innerst i en fjordtarm, blir mye transportetapper) - bedre innstigningsmuligheter fra side og akter. - sete i fartsretning for passasjer Har montert mye nytt utstyr vinter 2007/2008 og er det noe du lurer på er det bare å spørre! Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 fin båt du har, eg har mange ganger tenkt på denne båt, men problemet er at eg har ikke nok penger Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
roaldbj Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Jeg må si at jeg har veldig sans for Sandvik - dette må vel være noe tilnærmet en perfekt båt for de som er glad i snekker? Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 26.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2008 Hella, takk for mange bra svar,tror jeg blir fornøyd med båten .får prøve å legge ut fler bilder etter hvært.Den ligger ute så det blir nok en del turer i løpet av vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Nå vet jeg jo at Sandvik 945 er en halvplaner, med fartspotensiale kanskje opp mot en 18-19 knop. Men med en 180 hk og ikke kunne marsje mer enn 12 knop synes jeg var lite Sveinhj? Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Jeg for min del har masjfart på halvparten av dette. Men så har jeg også en tiendels motorkraft Gratulerer med ny båt bert Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 GRATTIS med ny båt , du har fått en kjempe båt vil jeg mene . Dette er en båt som er bygd i en flott by ;) men som også er bunn solid ettersom jeg har forstått . Kjenner flere som har 945 og som er godt fornøyd med skuta , håper det snart er min tur nå .... Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
bert Svart 26.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2008 Takker, for det MATHILDE.. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Gratulerer så mye med ny båt. Etter hva jeg har hørt er Sandvik 945 en god og sikker båt. Ligger faktisk en i havna og han er godt fornøyd med båten. Sitér dette innlegget Link to post
mami Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Gratulerer med ny båt Vår ble satt på vannet første gang i 2001 og vi er veldig godt fornøyd, særlig nå som vi har bygd om bak noe som fungerte veldig bra! Legger med bilde Sitér dette innlegget Link to post
Sveinhj Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Nå vet jeg jo at Sandvik 945 er en halvplaner, med fartspotensiale kanskje opp mot en 18-19 knop. Men med en 180 hk og ikke kunne marsje mer enn 12 knop synes jeg var lite Sveinhj? 12 knop er det som er komfortabelt med hensyn på støy og forbruk. Har 12 knop på 2750 o/min. 15-16 knop på 3200 o/min. Sitér dette innlegget Link to post
Sveinhj Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 vi er veldig godt fornøyd, særlig nå som vi har bygd om bak noe som fungerte veldig bra! Ser bra ut det der. Kan du angi en pris for den ombyggingen som er gjort bak? Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Sandvik 945 tror jeg er en god investering. Når båten er på nært hold ser man kvaliteten, bare se på rekkestøtter etc. Moderne innredningsløsning. Kurrant størrelse, fartsområde og forbruk. Gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Scombrus Svart 26.November.2008 Del på Facebook Svart 26.November.2008 Hei, jeg har en Sandvik 945 1995 mod. den har jeg hatt i 9 år og er meget fornøyd, har hatt mange båter men hva uteplass og plass i salongen angår så må du opp i ganske stor båt for å få lignende. Sjø rett i mot er båten myk og fin. Minuset med sjøegenskapene syntes jeg er sjø akterut og akten på tvers, der var min tidligere båt Hui 900 bedere. Fart over 16 knop kan du bare glemme da oppfører båten seg dårlig den løfter seg på kjølen og skjener til siden. Tillgangen til badeplattformen er også ett minus(særlig hvis en har passert 60 år.) Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 27.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2008 Hei, mange bra svar her ,morro at folk er ivrige og vil fortelleom båten,ps Scombrus ligger den båten din i Engelsviken ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Grartulerer med flott båt som er bygget for bruk hele året..... Den gangen jeg eide en Sandvik 25AC så var 945'en en drøm...... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Scombrus Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Hei, mange bra svar her ,morro at folk er ivrige og vil fortelleom båten,ps Scombrus ligger den båten din i Engelsviken ? Ja det stemmer den ligger i Moloen i Engelsviken Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 27.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2008 Ja da hadde jeg rett Scumbrus, jeeg pratet med deg for en stund siden , da hadde du akkuratt tatt opp din båt i Engelsviken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.