Jump to content

Hvem selger Vetus eksospotte?


Catlina

Recommended Posts

Hei Catlina

 

Eg har ein ubrukt slik liggande. Kjøpte den for å ha den i resverve på turen til Svalbard i 05.

Stussane er 50 mm i diameter. Er dei vanskelege å få tak i så kan du få låna den.

 

Om det er lang ventetid så kan du jo låna den. Om du framleis har den vinsjen du aventerte for ei god stund sidan, så kan me jo gjera eit byte, men då må eg sjølvsagt betala noko imellom.

 

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Maritim sluttet med Vetus potter pga litt for stive priser, men dette er samme type til en litt mer anstendig pris. Her er alternativet som koster betydelig mindre: Lydpotte

Vannutskillere til eksosen på strømgenerator som nevnes i tråden kommer i katalogen til våren. De har en liten slagestuss i bunnen for å drenere bort kjølevann slik at naboene slipper å høre på "Splæsch-splæsch...lyden" fra eksosutløpet. Vannutskiller

 

Jeg tror de fleste båtutstyrsbutikker har disse eller Vetus sine på lager eller de kan bestille.

 

mvh

øyvind@maritim

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...