pe_ha Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Oppdatering fra Devlin.. Fikk svar i gaar fra dem, de beklaga veldig, men mine tidligere emails hadde blitt stoppa i spam filteret dems. Boka er naa paa vei over dammen. Bruker Amazon.com mye, men haer er det snakk om privat utgivelse som ikke finnes i systemet dems. Sitér dette innlegget Per Link to post
Kaptein Otto Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Hei igjen... beklager at jeg ikke har svart deg, men er mer tilgjengelig nå... Har brukt tida på min båt.. Den er nå sjøsatt!!! Mye arbeid igjen, men snart seilklar!!!! Sitér dette innlegget Link to post
pe_ha Svart 13.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Motivasjonen er paa topp, viljen er daer, men diverse krav fra familien setter stopp... Naa har jeg lyst till aa bannes.... og som nordlending er det vanskelig aa holde igjenn... Sitér dette innlegget Per Link to post
Honduras Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Du skrev tidligere at du ville ha klassisk utseende. Har du vurdert Diesel Duck ? http://dieselducks.com/ Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
succes 42 1980 Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 hva med denne ? Ikke en trawler og ikke 49 fot men et fint skråg med motor. Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 hva med denne? Prøver igjen Sitér dette innlegget Link to post
pe_ha Svart 14.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2010 Takker for tips. Har vurdert Diesel Duck ja, flotte baater. Ellers var jo staal baaten veldig intresant Sitér dette innlegget Per Link to post
p-kaill Svart 14.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2010 Høyst interessant prosjekt,bor ikke så lang unna så setter du igang får du besøk. Har du innhentet estimat på timeberegning? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.