SiA Svart 10.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2008 Det er snakk om forebyggende vedlikehold. Hei! På en tur fra US gulf til Japan trakk vi stempler nesten annenhver dag, hadde fått bunkers som var full av "guffe", antakelig nesten råolje, knakk stempelfjærer fort som fy, gjennomslag til spylebeltet, spylebrann! Byttet stempel så fort vi hadde rengjort et, det hyggelige var at spylebeltet var bare å støvsuge for aske. Dette var "Vibeke" fra Ditlev-Simonsen, Gøtaverken på 10.000 HK. Tror det var i -69. Ellers var det aldri noe tull med denne maskinen, men på denne turen gikk separatorer fulle mye oftere enn ellers, samt problemene med stempelfjærene. Til slutt trakk vi stempelet på under 2 timer fra stopp til start, men da var det ingen målinger eller sliping av slitekanter, alt var rent! Med hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.