Jump to content

Finn.no - jubileum. 4000 besøkende på båtannonsen


Fru Jacobsen

Recommended Posts

I dag rundet jeg 4000 besøkende på båtannonsen min på Finn.no........hmmm det tyder vel på at av alle potensielle kjøpere der ute så er det minst 4000 stykker som hvertfall ikke vil ha min båt. Uff - godt jeg ikke MÅ selge men i steden glede meg til neste sesong. GOD JUL alle sammen :santcheer1:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Mange sitter nok og venter på våren for å gjøre båtkjøpet. Midtvinters er jo absolutt lavsesong for båthandel, så det tar seg nok opp når det blir mildere i lufta :yesnod:

Hvilken båt selger du?

Selger en P-414, så det begynner nok å bli gammelt for mange


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Jeg la ut en annonse i høst , lå vel ute 5-6uker og på den tiden hadde jeg ca 2200 visninger , så casha jeg ut et par 100 lapper og fikk den opp på galleriet , fikk 1100 visninger på 3-4dager og fra null telefoner til 5-6 telefoner og 3 konkrete tilbud så var ihvertfall det vel anvendte penger for meg. Kanskje det kunne være en idè ?

Jeg byttet også hovedbilde hver annen dag gjennom hele annonseperioden

Link to post
Share on other sites

Hvis det er denne, så inrømmer jeg gjerne at jeg har kikket et par ganger...

 

Mvh

 

Balle Klorin

 

 

Jeg la ut en annonse i høst , lå vel ute 5-6uker og på den tiden hadde jeg ca 2200 visninger , så casha jeg ut et par 100 lapper og fikk den opp på galleriet , fikk 1100 visninger på 3-4dager og fra null telefoner til 5-6 telefoner og 3 konkrete tilbud så var ihvertfall det vel anvendte penger for meg. Kanskje det kunne være en idè ?

Jeg byttet også hovedbilde hver annen dag gjennom hele annonseperioden

Ja det er den båten, ja kanskje det hjelper Enzo? får prøve det utover våren.Nå er den så godt pakket inn så den får få hvile ut nå og ta vinterferie :smiley:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Hvis det er denne, så inrømmer jeg gjerne at jeg har kikket et par ganger...

 

Mvh

 

Balle Klorin

 

 

 

Det var en meget pent holdt båt. Hvis motorene er like godt stelt hadde jeg ikke vært redd for å kjøpe en slik.

Et lite råd til selger er å fjerne det "bonde speilet" han hadde hengt opp i aktersalongen og erstatte med noe mer maritimt.

Morro å se pent holdte båter.

Enjoy

Link to post
Share on other sites

Det var en meget pent holdt båt. Hvis motorene er like godt stelt hadde jeg ikke vært redd for å kjøpe en slik.

Et lite råd til selger er å fjerne det "bonde speilet" han hadde hengt opp i aktersalongen og erstatte med noe mer maritimt.

Morro å se pent holdte båter.

Enjoy

Ha ha, her faktisk ikke reflektert så mye over det speilet, syns det er fint jeg.. men når du sier det så.. :smiley:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Snekka mi hadde rundt 2000 visniner på finn og 5-6 telefoner, ( i juni riktig nok) men han som kjøpte båten, hadde sett annonsen jeg hengte på COOP og på bilen min! Sett opp lapper her og der. I bakrutene på bilen er et fint sted!! Lykke til! :santcheers:

Link to post
Share on other sites

Ja kunne vel profilert meg bedre men... er vel innert inne litt redd for å selge godbåten også ;-)

Bilen selger vi når dritten er moden for utskifting, men BÅTEN!! nei den blir vi liksom mere glad i den..


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Sjekka annonsen på min båt nå, har siden den 19/11 hatt 3329 visninger.....

Har vært lite henvendelser da, har fått bud, men ikke som har vært intressant.

Har egentlig ikke lyst til og selge båten, men får jeg et godt bud på den så går den... Vis ikke har jeg null behov for og kvitte meg med den, og kan derfor heller beholde den en stund til....

Link to post
Share on other sites

Som dere ser av linken under har jeg hatt overraskende mange visninger...

 

Noen har ringt og noen sendt mail. En har sagt at han er veldig interessert, men at han ikke kan hente den før i april...

Ingen har vært å sett på båten...

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link

 

25.09.2008 11:14 Annonsen er vist 4709 ganger

Endret: 07.12.2008 18:01 FINN har sendt annonsen til 60 e-postmottakere

13 FINN-brukere har lagret denne annonsen i sine lister

Link to post
Share on other sites

Tror også overskrift og førstebilde er veldig viktig. Husker eg annonserte Forrige med med tittelen: Norges fineste Sollux 24?

 

Hadde også et kjempefint sommerbilde uten kallesje. Tror dette hjalp. Båten ble solgt relativ raskt for prisforlangde ca 30.000 over andre båter av samme merke...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...