Jump to content

Finn.no - jubileum. 4000 besøkende på båtannonsen


Fru Jacobsen

Recommended Posts

Det skal sies at når annonsen din ligger på fremsiden, eller på disse "promotion" bannerne, så får du treff hver gang noen går på forsiden, eller annonsen din vises der. Det trenger altså ikke å være så mange som har vært innpå annonsen som det ser ut som.

Mange som blir "lurt" der.

Det burde vært slik at antall visninger KUN ble registrert når hele annonsen ble åpnet og ikke telles med bare den vises på fremsiden.

Ulven!- når det står at du har hatt f.eks. 4000 visninger, så ER det 4000 som har åpnet annonsen. For om jeg går inn på Finn ser jeg at det har vært 123000 visninger på forsiden, 165000 visninger på resultatsiden og 5000 som har åpnet den.

Diskusjon slutt :cheers:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

:smiley:

Men igjen kjøpere??? :confused:

Ikke en kjeft, bare konstanterer at nå er det 5410 båtkjøpere som ihvertfall ikke vil ha min båt.. haha, men samma det, gleder meg til ny sesong uansett ny eller gammel båt. Er ikke lenge til nå folks :smiley:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Kossen vett du det? den båten eg kjøpte nå var eg innnom på finn for mange mnd. siden, lagret den ikke engang, så etter en stund laget jeg en liste og tok den med. Etter å ha vært inne på annonsen ett par ganger til sendte jeg ein mail om ett par ting jeg lurte på, Også etter mye tid bydde jeg på den. Av de 5410 kan det være flere som har vært inne mange ganger, og som vurderer ett kjøp. lykke til.

stå i ro båt!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...