Jump to content

Prosjekt: Draco 1700st diesel

gangso

Recommended Posts

Hei

Det med disse steinene, eller klinkekuler nedi boksen, det er for at det ikke skal sprute olje, den bremses og renner ned, bare dampen og luft, overtrykket passerer, var det som var hensikten med denne, er i prinsippet slik en oljeutluftnings innrettning virker.

Men jeg lurer også på om du kansje har en slange fra insugningsmanifolden til toppdekslet eller no lignende ? i så fall kan det være feilen, skal ikke ha noen slanger fra innsuget til innvendig motor, da kjører du turbotrykket rett inn i de indre organer, da kan en slik overflow skje, sjekk dette nøye, skjer jo når du gir på litt, da leverer også turboen sitt.

Enhver slange fra motoråndingen/veivhusventilasjonen skal kobles til før turboen på en maskin med turbo, viktig !

Kansje du kan ta noen detaljerte bilder av maskinen din, fra alle kanter, kansje vi kan se hva som er problemet, bedre med et bilde formye enn et forlite.

No skal jeg innom jobben en tur, skal se om jeg finner noe dokumentasjon på denne fiaten, kansje du har fotografert litt før jeg logger med på igjen ?

bilde jeg sendte deg er fra andre sida, like ved der du stod å tok bilde av der båten din er med huset i bakgrunnen.

vell.... for at jeg skulle finne plassen der du bor er vanskligere enn å finne nåla i en høystakk, men det har seg slik, jeg såg på et hus noe sør for deg, sydspissen, så jeg syns det var neo kjendt med bilda dine, flaks :)

venter til i mårgen jeg da, håper det er hva jeg tror, da kan du få brukt båten din snart, samme skråget på min, men jeg har annen innredning.

Søkte etter båten din, fant en hjemmeside, signerte gjesteboka :seeya:

ja... men bilde jeg la ut er ikke ferskt, regnet med det kansje var der du mekka båt jeg.

Uansett var det uvanlig å se/følge med en ungdom som drev med en såppas betydlig ombygging av en båt, slike unger vil jeg og ha.

var slik selv, rappa mottorn fra klipperen, satte den på en olabil, mekka og ordna på det meste.

har du mekka mer på båten da ? foruten maskinen mener jeg, bilder ?

hehe :P ja skal prøve på de.. men har lite tid til data :P

skulle eg sitte og lagt inn alt eg holde på med på heimesida mi så hadde eg ikkje fått gjort ein dritt :P

liste over prosjekt eg holder på med:

-fiksa litt på mt5

-lakke crossen ( suzuki rmx )

-mekke bmw (støtfangere, eksos, annlegg osv)

-fikse golf ( bytte clutch )

-dracoen

-laga meg ein liten heime kino

-resturere 50hk mercury 78modell

-resturere 20hk mercury 78(?)modell

-resturere ein tempo corvette 380

holder sikkert på med meir og :P

men ditta er sånne ting eg holder på med no fortida.

jobba litt for pappa og på gården, og der reparerer eg redskaper som er blitt ødelagt, ser over biler, traktorer og redskaper.

så hjelper eg en del folk med mopeder og påhengser.

:flag:

Redigert av gangso (see edit history)

William Andrè

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...