gangso Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 de er absolutt vert eit forsøk ;) skal prøve. men har lekasje på eit olje rør som går til turboen så eg må tette først Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Fjordland Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Lykke til. Legg merke til at det siste innlegget ditt her nå var nr 500! Er veldig stor interesse for dette prosjektet ditt, så eg tror nok det e mangen me meg som håper at du skal få til dette. <--- mozell Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 skal få de til.. selger ikkje noke som er gåen.. ;) hadde eit håp på og få den klar til kyst festivalen men de er bare 2uker til Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Fjordland Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 men 2 uker e da ikkje umuligt:) prøv å trikse til litt med å flytte på veivhusventilasjonen du. i verstefall så går det bra:) Sitér dette innlegget Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Hei Det med disse steinene, eller klinkekuler nedi boksen, det er for at det ikke skal sprute olje, den bremses og renner ned, bare dampen og luft, overtrykket passerer, var det som var hensikten med denne, er i prinsippet slik en oljeutluftnings innrettning virker. Men jeg lurer også på om du kansje har en slange fra insugningsmanifolden til toppdekslet eller no lignende ? i så fall kan det være feilen, skal ikke ha noen slanger fra innsuget til innvendig motor, da kjører du turbotrykket rett inn i de indre organer, da kan en slik overflow skje, sjekk dette nøye, skjer jo når du gir på litt, da leverer også turboen sitt. Enhver slange fra motoråndingen/veivhusventilasjonen skal kobles til før turboen på en maskin med turbo, viktig ! Kansje du kan ta noen detaljerte bilder av maskinen din, fra alle kanter, kansje vi kan se hva som er problemet, bedre med et bilde formye enn et forlite. No skal jeg innom jobben en tur, skal se om jeg finner noe dokumentasjon på denne fiaten, kansje du har fotografert litt før jeg logger med på igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Hei er dette kansje din båt vi ser her ? Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 nei de der er ikkje min båt så eg veit om :P kor er de der? Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 (redigert) på den raude prikken ligger båten min. men eg ser de bilde der er minst 5år gammalt Redigert 23.Juli.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 skal ta bilder i morga. fikk ikkje tid i dag. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 bilde jeg sendte deg er fra andre sida, like ved der du stod å tok bilde av der båten din er med huset i bakgrunnen. vell.... for at jeg skulle finne plassen der du bor er vanskligere enn å finne nåla i en høystakk, men det har seg slik, jeg såg på et hus noe sør for deg, sydspissen, så jeg syns det var neo kjendt med bilda dine, flaks :) venter til i mårgen jeg da, håper det er hva jeg tror, da kan du få brukt båten din snart, samme skråget på min, men jeg har annen innredning. Søkte etter båten din, fant en hjemmeside, signerte gjesteboka Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 ja såg de no, båten min ligger forsatt på sjøen :) den båten du ser på bilde der er ein kompis sin. men den er solgt Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 ja... men bilde jeg la ut er ikke ferskt, regnet med det kansje var der du mekka båt jeg. Uansett var det uvanlig å se/følge med en ungdom som drev med en såppas betydlig ombygging av en båt, slike unger vil jeg og ha. var slik selv, rappa mottorn fra klipperen, satte den på en olabil, mekka og ordna på det meste. har du mekka mer på båten da ? foruten maskinen mener jeg, bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 24.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2009 har fått i eit annlegg som er lenger framme i tråden. skal prøve legge ut noken ferske bilder i morga. ( med bedre bilde kvalitet ) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 25.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 beklaga at eg ikkje har fått tatt noken bilde i dag har holdt på og lagd eit tv bord i heile kveld så glømte heile greiene.. borde skal skruast fast i veggen så trengte ikkje fotstøtte bak Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 25.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 (redigert) Du er en sån Nevenyttig fyr du skjønner jeg, men du må få inn mer om båten din, er jo denne tråden handler om få bordet inn på hjemmesida di det blir bra Redigert 25.Juli.2009 av Draco 1700 AQ130 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 25.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 (redigert) hehe :P ja skal prøve på de.. men har lite tid til data :P skulle eg sitte og lagt inn alt eg holde på med på heimesida mi så hadde eg ikkje fått gjort ein dritt :P liste over prosjekt eg holder på med: -fiksa litt på mt5 -lakke crossen ( suzuki rmx ) -mekke bmw (støtfangere, eksos, annlegg osv) -fikse golf ( bytte clutch ) -dracoen -laga meg ein liten heime kino -resturere 50hk mercury 78modell -resturere 20hk mercury 78(?)modell -resturere ein tempo corvette 380 holder sikkert på med meir og :P men ditta er sånne ting eg holder på med no fortida. jobba litt for pappa og på gården, og der reparerer eg redskaper som er blitt ødelagt, ser over biler, traktorer og redskaper. så hjelper eg en del folk med mopeder og påhengser. Redigert 25.Juli.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco24styling Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 du er jaggu en driftig kar du,Men et lite tips! ikke ha for mange prosjekter på en gang, blir vansklig og fullføre noen av de Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Kansje William er på ferie ??? eller bare jobber han... skal muligens 14km sør for pollen om noen dager, kansje stoppe å titte på prosjektet ? Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 5.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 hei. du er velkommen til og se på prosjekte. men har desverre hatt lite tid til de i de siste. er de kyst festival du har tengt deg på ? Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Nei... ? festival asså... cool er et hus jeg skulle sett på bare. Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 5.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 er festival i kalvågen i helga 7-9 august. anbefala deg ta ein tur innom. enormt båtliv og masse fine båter der :) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
eysteind Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Har planer om å komme utover på laurdagen, so håper det er mulig å finne båtplass. Var der i fjor på dde konsert, og det var knall! Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 5.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 eg og skal inn lørdagen :) men de blir med ein askeladden 475 fighter med 50hk mercury :) vist noken ser meg vink :) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
gangso Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 :nonod: :nonod: :nonod: :nonod: :cryin: :cryin: :cryin: :cryin: :cryin: Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
SF Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Huff da, er det Dracoen? Vet du hva som har skjedd? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.