Jump to content

Prosjekt: Draco 1700st diesel

gangso

Recommended Posts

Huff, huff og atter huff, enhvers båteiers mareritt :cryin: Skjønner du kan bli lei, og ikke mindre når alt er gått rett i dass slik som her, orker du ikke gjøre mer med den , selg den som den er ja, og ta deg en pause, etterhvert kommer nok interressen sigende tilbake og gangso er tilbake med ett nytt prosjekt tenker jeg :wink: Men kjipt er jo dette mildt sagt, men orker du ikke begynne å renovere den igjen, er det like greit å få den solgt på flekken, kanskje før den blir hevet om du ikke tenker å ta deg bryet med motor når den er kommet på land.

Kjipt!

Har regnet mye den senere tid ja...

ANg. pumping. Selv har jeg 3, TRE pumper koblet opp på 2 forsjellige batterier.

Har også tenkt litt på en slik "lensmann" pumpe som dem har på Maritim (manuel pumpe som pumper ved hjel hjelp av fortøynig).

Huff, får håpe du klarer å bitte tennene sammen og redde det som kan reddes, og ta en nødhjelp på motor så du får litt igjen ved evt. salg.

Evt. ta nødhjelp og la prosjekte hvile et par månder...

Lykke til uannsett valg!

Huff, huff og atter huff, enhvers båteiers mareritt :cryin: Skjønner du kan bli lei, og ikke mindre når alt er gått rett i dass slik som her, orker du ikke gjøre mer med den , selg den som den er ja, og ta deg en pause, etterhvert kommer nok interressen sigende tilbake og gangso er tilbake med ett nytt prosjekt tenker jeg :wink: Men kjipt er jo dette mildt sagt, men orker du ikke begynne å renovere den igjen, er det like greit å få den solgt på flekken, kanskje før den blir hevet om du ikke tenker å ta deg bryet med motor når den er kommet på land.

motoren vill eg nukk fylle med diesel og så blir helie båten spylt med ferskvann når eg får den opp..

eg som hadde invistert i ny propell, puter og kalesje som ikkje har vert i båten ein gang enda :nonod:

eg vill egentlig helst bytte den vekk mot ei god plast snekke med litt størelse på egentlig.

Redigert av gangso (see edit history)

William Andrè

har du hovedstrømbryter er nok mye berga, har du ikke... da er vel innslagreleet eira bort innvendig, cd spiller er nok historie, strømforsyningsmodulen i forsterkeren er nok eira bort, men kan håpe...

synd dette, men var kjekt å se den flyter igjen.

har nok vert enorme krefter på spill der, slitt av bakhjørnet, går greit å støype det fast igjen, bare kvess egg, slip bort gelcoat/topcoat så sitter det som støpt, har erfaringer.

synes du har møtt veggen mer enn nok no, synes virkelig synd i deg, dette hadde du ikke fortjent

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...