Draco24styling Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Hva f..n har skjedd Har båten din gått ned? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
gangso Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 er nukk dracoen ja.... ja, den fylte seg med regn vann.. eg pumpa den fredag før eg reiste og så merka eg i dag at den va vekk Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco24styling Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Huff så leit Blir det vanskelig og heve den der den ligger? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Moyja Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Bare en ting og si: KJIPT Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 ja og nei.. men eg skal dra den opp i fjæra med ein traktor. så pumper eg den på fjære sjø.... og så blir båten solgt sån som den er.. eg orka ikkje meir av dinna båten. har bare hatt problem med den sida eg kjøpte den og er desverre helt luta lei.. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
SeaRaymond Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Huff, huff og atter huff, enhvers båteiers mareritt Skjønner du kan bli lei, og ikke mindre når alt er gått rett i dass slik som her, orker du ikke gjøre mer med den , selg den som den er ja, og ta deg en pause, etterhvert kommer nok interressen sigende tilbake og gangso er tilbake med ett nytt prosjekt tenker jeg Men kjipt er jo dette mildt sagt, men orker du ikke begynne å renovere den igjen, er det like greit å få den solgt på flekken, kanskje før den blir hevet om du ikke tenker å ta deg bryet med motor når den er kommet på land. Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Kjipt! Har regnet mye den senere tid ja... ANg. pumping. Selv har jeg 3, TRE pumper koblet opp på 2 forsjellige batterier. Har også tenkt litt på en slik "lensmann" pumpe som dem har på Maritim (manuel pumpe som pumper ved hjel hjelp av fortøynig). Huff, får håpe du klarer å bitte tennene sammen og redde det som kan reddes, og ta en nødhjelp på motor så du får litt igjen ved evt. salg. Evt. ta nødhjelp og la prosjekte hvile et par månder... Lykke til uannsett valg! Sitér dette innlegget Link to post
CeeKay Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Så utrolig leit Sitér dette innlegget Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 uffda... mareritt dette, dra den rolig opp i fjæra da, husk den er drit tung. ja det har regna noe volsomt, bruker 3 pumper selv i min draco 1700, kjører motoren minst en gang i uken for å lade batterier også. trist dette her... Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 (redigert) Huff, huff og atter huff, enhvers båteiers mareritt Skjønner du kan bli lei, og ikke mindre når alt er gått rett i dass slik som her, orker du ikke gjøre mer med den , selg den som den er ja, og ta deg en pause, etterhvert kommer nok interressen sigende tilbake og gangso er tilbake med ett nytt prosjekt tenker jeg Men kjipt er jo dette mildt sagt, men orker du ikke begynne å renovere den igjen, er det like greit å få den solgt på flekken, kanskje før den blir hevet om du ikke tenker å ta deg bryet med motor når den er kommet på land. motoren vill eg nukk fylle med diesel og så blir helie båten spylt med ferskvann når eg får den opp.. eg som hadde invistert i ny propell, puter og kalesje som ikkje har vert i båten ein gang enda eg vill egentlig helst bytte den vekk mot ei god plast snekke med litt størelse på egentlig. Redigert 2.September.2009 av gangso (see edit history) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Ribtjenester Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Hvorfor skal du drive og heve den selv, har du ikke forsikring? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
gangso Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 nei. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Ribtjenester Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 æsj det var jo triste greier, skikkelig tapsprosjekt dette da, triste greier at det endte sånn. Men trøst deg med en ting og det er at du har lært utrolig mye av hele prosjektet ditt. føler med deg. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
gangso Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 ja er utrulig trist, synst i vertfall eg.. men de virker som de er meir interesse for båten no den ligger på bunn en når den va i orden ( salgs messig ) er 4stk som er interiserte i båten. og eg la den ut for salg i går Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
andk Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 som jeg sier, og som er et godt motto når det går litt imot, og en vinner og taper: you win some, you loose some ;) Sitér dette innlegget Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 korsen det går med berginga da William ? Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 4.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 skal ta den i morga kl 12 på fjære sjø.. er desverre kunst eit rute. og hekken er knekt vekk litt Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 hæh ? knekt ? går da ikke å knekke en draco 17, den er jo grisesterk, 12mm gammeldags glassfiber jo... ta bilder da mens du berger gullet Sitér dette innlegget Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 korsen gikk det med berginga og båten ? bilder please :) Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 5.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 den flyte no.. starter, annlegg osv er tatt ut og lagt i ferskvann.. motoren er fylt helt full med diesel. reiser til polen på klasse tur i kveld så blir ikkje gjort meir før eg kommer heim. (no har eg lense vakt) Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 har du hovedstrømbryter er nok mye berga, har du ikke... da er vel innslagreleet eira bort innvendig, cd spiller er nok historie, strømforsyningsmodulen i forsterkeren er nok eira bort, men kan håpe... synd dette, men var kjekt å se den flyter igjen. har nok vert enorme krefter på spill der, slitt av bakhjørnet, går greit å støype det fast igjen, bare kvess egg, slip bort gelcoat/topcoat så sitter det som støpt, har erfaringer. synes du har møtt veggen mer enn nok no, synes virkelig synd i deg, dette hadde du ikke fortjent Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 dette var trist, slik endte min Draco historie også. Det ver vel ca 14 år siden. dro båten på land fylte motoren med diesel og solgte "shiten" på rot. Sitér dette innlegget Link to post
Draco 1700 AQ130 Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Heisan, korsen går det her ? fått sjekket opp ødeleggelsene ? håper du får det til igjen Sitér dette innlegget Link to post
gangso Svart 30.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2009 prosjekte er ikkje helt dødt enda. kjem tilbake med litt meir info når eg veit ka som skjer. Sitér dette innlegget William Andrè Link to post
SeaRaymond Svart 30.September.2009 Link til dette innlegget Svart 30.September.2009 Høres bra ut, stå på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.