edo Startet 23.Desember.2008 Del på Facebook Startet 23.Desember.2008 Jeg ser at det pr. idag at det er mindre enn 5000 båter tilsalgs på finn.no, kan ikke huske at det har vært så få båter tilsalg før, selv om det nå den ultimate lavsesong for båtsalg. God jul alle sammen! Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Bitteliten Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Er nok et resultat av det svært lave salget av nye båter. Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Hvar det ikke ca 3500 i des 07 . Eller husker jeg feil . Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Det "lave"antall brukte båter ute er vel som normalt vil jeg tro, og har kanskje ikke så mye med lavt salg av nye båter å gjøre. Desember og januar er jo tradisjonelt lite båter ute på finn.no. Sitér dette innlegget Link to post
Viknes830 Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Tipper det tallet stiger ganske snart ja.... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Ut fra statistikken i denne tråden er nok 5000 ikke spesiellt lav. Tallene låg lavere i des 06 og des 07. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=27379&st=200 Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
SeaRaymond Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Min er nå nett lagt ut, til en hyggelig pris ville jeg mene Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Siden du nå sier det, SeaRaymond, så lurer jeg på hvorfor du selger og akkurat nå? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Ulv I Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Den lille min ligger også der ute for å friste eventuelle potensielt interesserte.. Jeg har også lagt den ut med en veldig "nice price" nå, dvs her får man med utstyr for 50.000,- som ble satt på i fjor gratis.. også leveres den klar for å settes på sjøen, så snillere enn det vil jeg ikke. Da gir jeg den heller til blåkors! ;) Du finner den på Finn.no ;) og på markedet her.. :) (bete prisen ligger på finn.no da vel og merke). Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
SeaRaymond Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Siden du nå sier det, SeaRaymond, så lurer jeg på hvorfor du selger og akkurat nå? Tid for å handle nytt nå vettu, så da blir denne overflødig Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Tror ikke jeg går så veldig utenom tråden hvis jeg spør deg hva du ser etter, eller? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
SeaRaymond Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Det er veldig hemmelig inntil handelen er i boks, men føles bra nok til at jeg taper mye på å selge sea ray'en nå i forhold til markedspris 2007 når jeg kjøpte den. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Desember.2008 Del på Facebook Svart 24.Desember.2008 Mange annonser er gått ut på dato og folk gidder vel ikke styre med slikt nå i desember måned med mindre det brenner unner beina. De fleste har vel nok med ribba, juletre / julepynt og klargøre akevitten. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 24.Desember.2008 Del på Facebook Svart 24.Desember.2008 Eller handle båt til "billig" penge Legger til at jeg IKKE er i den situasjon at jeg må bli kvitt eksisterende båt før ny handel finner sted (så er ikke desperat etter å bli kvitt), men den går for en fornuftig pris i dagens marked. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Desember.2008 Del på Facebook Svart 24.Desember.2008 Regner med at jeg også gjør et forsøk på salg til våren for å lodde stemningen. Har ellers ingen forhåpninger. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Desember.2008 Del på Facebook Svart 25.Desember.2008 For de som ønsker seg en dyr båt til billig penge så tror jeg det blir endel av de utover våren. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hansi Svart 25.Desember.2008 Del på Facebook Svart 25.Desember.2008 Kan godt være at du får rett i det Contraband. Uansett, spennende blir det utover de neste måneder å se hvordan bruktmarkedet utvikler seg. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 25.Desember.2008 Del på Facebook Svart 25.Desember.2008 Prismessig tror jeg ikke bruktmarkedet endret seg særlig i den ene eller andre retningen. Markedet vil fortsatt være tregt, og det vil være kjøpers marked....akkurat som det har vært de 2 siste årene både på båter og på biler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.