Jump to content

Nyhet: kåring av Årets prosjekt.


Ingar

Recommended Posts

Søk i titler på "prosjekt:" (med anførselstegn) og vis resultatet som emner. Da vil dere få 53 treff.

Søk i titler på prosjekt og man får ca 100 treff i tillegg

Ved å sortere resultatet ut fra antall svar tipper jeg man kan danne seg et inntrykk av hvilke som kan fortjene å bli nominert til sommerens avstemning. :smiley:

 

 

I tillegg er det sikkert også endel tråder som er i prosjektkategorien, men ikke har dette ordet i tittelen...

Link to post
Share on other sites

Takker igjen alle som kom med vennlige ord etter at jeg takket i denne tråden sist (02.januar 09). Vil også gjøre oppmerkson - for de som har interesse i fotografering - at jeg har lagt ut noe informasjon om dette flotte kamera som jeg har fått foræret av Ingar og baatplassen.no, i OT-Forum og tråden "Digitalkamera".

 

Linken til tråden Digitalkamera:

 

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

Er det for seint å melde seg på ??? Vi starter i disse dager med totalrenovering av en Marex 24 som har ligget på havets bunn. Alt inventar er ute, så snart starter vi utvendig med rep av skrog, pussing, etc.. Sender vedlagt et par bilder.

 

Mvh. Optimistene :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...