Jump to content

laguna 1180fb, trenger hjelp til div, haugesunds omr.


Frikar

Recommended Posts

Sodne hva vil du oppnå? Når du strartet unnskyldte jeg deg med at du hadde en dårlig dag/ fått kjeft av kona nylig men nå ser det ut som du faktisk bare er ute etter å plage å mase på meg. Kjenner jeg deg at det er noe persolig??

Må vel egentlig bare svare på den; Du trenger ikke unnskylde meg for noe. Jeg har heller ikkje startet noe. Du er trådstarteren her. Når du poster noe på ett diskusjonsforum, så må du regne med at noen kommenterer det du poster. Du må også regne med at folk er uenige med deg. Når du du kaller folk idiot og ber dem holde kjeft for f..., så kan det være at noen ber deg bruke litt mer folkeskikk.

1. Jeg mener det er helt rett å opplyse om at forumet kan bli stengt ned viss vi begynner å formidle svart arbeidskraft.

2. Jeg synes det dårlig av folk å på den ene siden legge ut om at det er så trist at norsk båt industri går ad undas og så på den andre siden drite i det når de har mulighet til å hjelpe til selv, når det kommer til penger.

3. Jeg kjenner folk som lever av å reparere/bygge om båter, en hjelper ikkje disse å hevde at dei tar 950,- i timen på skandinavias største båtforum.

 

Jeg ser du har fått hjelp, og gratulerer deg med dette, jeg kjenner ingen med en laguna

stå i ro båt!

Link to post
Share on other sites

Dette har egentlig ingenting med svart arbeid å gjøre.

 

Hvis en kommer å hjelper meg eks 3 timer å jeg setter så stor pris på det at jeg i gjengjeld gir denne personen noe tilbake er ikke dette ulovlig. OG dermed ikke noe Ingar å gutta trenger å være urolig for.

 

Gjerne jeg gikk langt i karakteristikken men dette var nok grunnet frustrasjon over din klaging og klandring.

 

Egentlig er jeg ikke innteresert i å legge så mye penger igjen hos de båtverksted/forhandlerne jeg snakket med mens jeg holdt på å bygge. Dette var jo ett år siden da de fremdeles hadde mye arbeid å da kunne jeg bare glemme å få hjelp.Har funnet en fantastisk flink kar men han har det travelt og må ta ca 650,- pr time. Dette forstår jeg og aksepterer.

 

Ha en ellers fin kveld

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...