formatc Startet 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2009 Hva anbefales av maling til vannfast finer, til en benk (hvit). Skal stå ubeskyttet i all slags vær. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 (redigert) Jeg ville ha brukt en tokomponent maling, f.eks Jotun Hardtop. Gir en hard og glatt overflate, som tåler det meste.... Redigert 12.Januar.2009 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Worry II Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Jeg holder på med å male bord og benkeplater i disse dager (til båten) ! Har valgt 2-komponent Sigural, og resultatet blir super-bra ! Malingen er egentlig for ute/garasjegulv, heller o.l. ! Var redd for hvordan finishen ville bli, men resultatet overgikk forventningene ! Sitér dette innlegget Link to post
formatc Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Takker for tipsene Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 (redigert) Biltema epoxybasert garasjegulv-maling. Da slipper du mere stell på noen år. Den er grå, så det er kanskje ikke helt fargen. Da kan du vurdere Biltema 2K topcoat. Den får du i hvit. Blank og knallhard. Laget av Star malingfabrikk. Den er det faktisk god kvalitet på, for dere som får allergiske utslag når BT blir nevn Redigert 12.Januar.2009 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Worry II Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Her ser du hvordan overflaten blir med Sigural Skygrå: https://baatplassen.no/bildearkiv/11/11902/baatbord_2009_001.jpg Finnes i antikkhvit (varmere) også ! Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Det ble jo flott, WorryII. Hva slags materiale er det under den malingen, og hvordan behandlet du den før maling? mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
jupan Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Jeg har to-komp hvit på taket over styrhuset. sitter bra. Sitér dette innlegget Link to post
Odmar Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 Jeg satser på å kjøpe det meste på BT til min Squirt Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Worry II Svart 13.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2009 (redigert) Det ble jo flott, WorryII.Hva slags materiale er det under den malingen, og hvordan behandlet du den før maling? mvh JanS Takk, JanS ! Det er det originale Marex-bordet fra 1985, men jeg vet faktisk ikke helt. Det er samme overflate som på benkene, så det er en hard overflate ! Renset bare med rødsprit først, siden jeg ville beholde strukturen i overflaten ! Redigert 13.Januar.2009 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.