Jump to content

Skipperlua, bare for gamle gubber?

Astor

Recommended Posts

Eneste båtfører som hilste på meg med eh, lukket hånd i sommer, var en gammal kall i slik lue. :lol:

Tok han igjen litt fort, og slakket ned rett bak han, han trodde sikkert jeg skulle gå forbi med ti meters avstand og ehh..mye fart. :blush:

Redigert av Kodvaag (see edit history)

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Nope

lue.jpg

Klarer ikke å tyde emblemet, så jeg fremdeles like undrende

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Og jeg er vel også stilig? Ikke bare med caps eller skipperlue?

Jøss, på det bildet ligner du mest på Castro :cheers:

Har en kamerat som begynte med kaskjettlue + pipe + "helskjegg" da han ble konfirmert. Og brukte dette helt til han ble 18.

Spurte han hvorfor han plutselig sluttet, svaret var "Trengte ikke det lenger da, for da kunne han kjøpe øl og røyk lovlig..!"

den NSSR vinterlua så virkelig god ut, er den mulig å få tak i for "sivile"?

Her er forresten lua jeg bruker mest ombord i båt: Lowe alpine mountain cap. Vanntett og varm. Og sitter godt når man strammer hakestroppa. Streng i skyggen er kjekt når man kjører hurtiggående båt i regn og sludd

lg_107215554.jpg

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

• 1 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...