Intruder Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Flott reportasje, gratulerer så masse med ny båt, den var kjempefin. Intruder Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Veldig bra! Både film og båt! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Viksund310 Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Filmen var en KONGE-avsluttning av en spennende reportasje, gratulerer til "Tine Iv" , flott båt gitt. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Får ikke frem noe video jeg... Jaja, jeg har trykket nasen inn til rutene på TineIV (den gang Lotta) og sett flere ganger.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
alma Svart 1.Februar.2009 Del på Facebook Svart 1.Februar.2009 Må bare legge meg til i rekken av imponerte folk. Både av båten og filmen. Dette så så flott ut at misunnelsen er definitivt til stede. Veldig gøy at hele prosjektet har samlet så enorm engasjemang. Det som slår meg er om det kvelden før hadde vært muligens noe fuktig ombord! Litt groggy stemning??? hehe. Slik skal det være av og til! Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Ja Ja dette var greier flott båt dere har nå gratulerer så mye Tone og Runo Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Kjempeflott båt og gratulere igjen - takk for omvisningen. Jeg kunne ikke laste inn videoen med Firefox, måtte åpne siden i Internet Explorer. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Litt groggy stemning??? hehe. Slik skal det være av og til! He he,tror det var banket noen whiskyer nedpå dagen før der ja da er det jo spesielt hyggelig med en noe overivrig "reporter" fra baatplassen som på død og liv SKAL INN i båten Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
ter-av Svart 2.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Tror det var banket noen whiskyer nedpå dagen før der ja da er det jo spesielt hyggelig med en noe overivrig "reporter" fra baatplassen som på død og liv SKAL INN i båten Så, så - ingen grunn til overdrivelser her - hverken av det første eller siste. Her var det hverken flatfyll eller paparazzi-journalistikk. Da kjenner dere deltagerne alt for dårlig. reporter´n Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Tine IV Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Båten blei krympa (litt) dagen før , med et vennepar på besøk (BP medlem Solungen ).Sier vel seg selv at det blir en liten anker's , når gode venner stikker innom .Som dere ser så blei vi tatt litt på senga der , det var vel litt av hensikter til ter-av. Takker igjen jeg for flott film ,selv om vi ikke var helt i vater dagen derpå .Men det gikk bedre utover kvelden da folket fra vinteropplags båtane stakk innom , da blei det meste i vater og alle var fonøyde trur jeg Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Hva er målene på ny-båten, Runo?'' Hører at du har samme oljekast fra veivhusfiltret som jeg hadde. Hos meg ble det helt tett med "rem"-teknikken. Ingen lekkasjer noen sted hos meg nå. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Hva er målene på ny-båten, Runo?'' http://www.princess.co.uk/princess-boats-heritage.html Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Jøss! Den er jo på hele 36 moderne føtter. Da har du fått deg en stor båt, Runo. Men som jeg sa til Bendik, som alltid sa at Balticen hans var 32 fot, men i gjestehavnene var den alltid 29. Din er vel kun 33 når du skal i gjestehavner?? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
BårdK Svart 2.Februar.2009 Del på Facebook Svart 2.Februar.2009 Har fulgt denne tråden og kost meg! Det som virkelig imponerer meg etter å sett den strålende reportasjen er hvor flott holdt båten synes å være innvendig - den ser jo ny ut! Sitér dette innlegget Link to post
Escada Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Håper vi møtes på Koster i påska, flott båt!! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.Februar.2009 Del på Facebook Svart 3.Februar.2009 Håper vi møtes på Koster i påska, flott båt!! Det håper jeg da ,praten er igang den og planene er vel nesten i box. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.