Jump to content

Video: Se Tine IV


ter-av

Recommended Posts

Må bare legge meg til i rekken av imponerte folk. Både av båten og filmen. Dette så så flott ut at misunnelsen er definitivt til stede. Veldig gøy at hele prosjektet har samlet så enorm engasjemang. Det som slår meg er om det kvelden før hadde vært muligens noe fuktig ombord! Litt groggy stemning??? hehe. Slik skal det være av og til!

Link to post
Share on other sites

Litt groggy stemning??? hehe. Slik skal det være av og til!

He he,tror det var banket noen whiskyer nedpå dagen før der ja :drink:

da er det jo spesielt hyggelig med en noe overivrig "reporter" fra baatplassen som på død og liv SKAL INN i båten :giggle:

mvh.beuty of aqua

 

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Link to post
Share on other sites

Tror det var banket noen whiskyer nedpå dagen før der ja :drink:

da er det jo spesielt hyggelig med en noe overivrig "reporter" fra baatplassen som på død og liv SKAL INN i båten :giggle:

 

Så, så - ingen grunn til overdrivelser her - hverken av det første eller siste. Her var det hverken flatfyll eller paparazzi-journalistikk. Da kjenner dere deltagerne alt for dårlig. :lol:

 

reporter´n

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Båten blei krympa (litt) dagen før , med et vennepar på besøk (BP medlem Solungen ).Sier vel seg selv at det blir en liten anker's , når gode venner stikker innom .Som dere ser så blei vi tatt litt på senga der , det var vel litt av hensikter til ter-av. Takker igjen jeg for flott film ,selv om vi ikke var helt i vater dagen derpå .Men det gikk bedre utover kvelden da folket fra vinteropplags båtane stakk innom , da blei det meste i vater og alle var fonøyde trur jeg :wink:

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jøss! Den er jo på hele 36 moderne føtter. Da har du fått deg en stor båt, Runo. Men som jeg sa til Bendik, som alltid sa at Balticen hans var 32 fot, men i gjestehavnene var den alltid 29. :lol::lol:

Din er vel kun 33 når du skal i gjestehavner??


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...